  • 1. Data: 2002-10-14 23:47:07
    Temat: Cisza przedwyborcza w Internecie
    Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje jak ma przebiegac cisza przedwybrocza w sieci ??
    mam swoja WWW zawiesic czy jak ?
    nie moge odpowiadac na posty w tym dniu majac w stopce link'a do mojej WWW
    ?? Za nie przestrzeganie ciszy obowiazuja kary przeciez..

    Czy w ogole nasz ustawodawca pomyslal o czyms takim jak Internet?
    ze juz o kampanii wyborczej via smsy itp. nie wspomne...

    Pozdrowionka
    Iwona/VIPunia

    --
    Iwona Jankowska - VIPka - Vigorous Independent Person'ka
    Kandydatka do Rady Miejskiej w Puszczykowie:

  • 2. Data: 2002-10-15 11:05:15
    Temat: Re: Cisza przedwyborcza w Internecie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos sie orientuje jak ma przebiegac cisza przedwybrocza w sieci ??
    mam swoja WWW zawiesic czy jak ?

    Jak tam sprawa potrącenia? Czy tylko robiłaś d... z gęby?

    Leszek

  • 3. Data: 2002-10-15 20:56:11
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    shortly saying... wywal all ze stronki o tematyce wyborczej :)

  • 4. Data: 2002-10-16 06:56:45
    Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@w...pl>

    "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl> wrote in

    > shortly saying... wywal all ze stronki o tematyce wyborczej :)

    no tak mi sie wydaje, ze bedzie trzeba 'cisze' w sieci zrobic,
    jestem ciekawa jak inni sobie z tym poradza, ja mam malutka strone, myk i
    nie ma :)
    ale jak inni ? :)
    to bedzie ciekawe - kary sie powinny posypac :)

    Pozdrowionka
    VIPunia