  • 1. Data: 2002-06-12 16:55:00
    Temat: Czy abuse ma prawo do udostepniania osobie trzeciej korespondencji sluzbowej ?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Mam pytanko.
    Czy w przypadku skierowania do abuse skargi na osobe, ktore w internecie
    narusza dobra osobiste zainteresowanego, to abuse

    moze tak otrzymana korespondencje sluzbowa :

    a) udostepnic w calosci sprawcy

    b) nie moze udostepnic, gdyz takze abuse obowiazuje obowiazek zachowania
    tajemnicy korespondencji sluzbowej

    c) moze zrobic co zechce

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 2. Data: 2002-06-12 17:38:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:5778-
    1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

> [...]
    > a) udostepnic w calosci sprawcy
    > b) nie moze udostepnic, gdyz takze abuse obowiazuje obowiazek zachowania

    dałeś się nabrać - nic nie dostałęm od abuse@ ;)))

    ps. jaki był ten adres strony o jacku ? proszę o dopowiedź, może być na
    priv z góry dzięki

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 3. Data: 2002-06-12 19:17:41
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:5778-
    > 1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

    > dałeś się nabrać - nic nie dostałęm od abuse@ ;)))
    Czy ty jestes nozyce ?
    Czy musisz mnie ciagle nawiedzac ?

    Zadalem pytanie i oczekuje merytorycznej odpowiedzi
    a nie twoich blazenstw.

    > ps. jaki był ten adres strony o jacku ? proszę o dopowiedź, może być na
    > priv z góry dzięki

    o ile pamietam, to podobno dostep jest monitorowany, gdyz zachodzi
    podejrzenie naruszenia praw autorskich

    Jacek

  • 4. Data: 2002-06-12 20:02:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

    http://xox.pl/~zamsz/

    i wszystko jasne (golfmaster@ to nowy adres eksperta)

    > o ile pamietam, to podobno dostep jest monitorowany, gdyz zachodzi
    > podejrzenie naruszenia praw autorskich
    > Jacek

    pozwij google do sądu

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 5. Data: 2002-06-12 21:50:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

> [...]
    > a) udostepnic w calosci sprawcy
    > b) nie moze udostepnic, gdyz takze abuse obowiazuje obowiazek
    > zachowania tajemnicy korespondencji sluzbowej
    Skoro jestes pracownikiem Tej firmy idz do pracownika zajmujacego sie
    abuse i zapytaj dlaczego wenetrzne/sluzbowe sprawy firmy przekazuje
    na zewnatrz. Albo poskarz sie Waszemu wspolnemu szefowi - najlepiej
    droga sluzbowa.
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2002-06-12 23:07:44
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    poreba wrote:

> [...]
    > abuse i zapytaj dlaczego wenetrzne/sluzbowe sprawy firmy przekazuje
    > na zewnatrz. Albo poskarz sie Waszemu wspolnemu szefowi - najlepiej

    Sytuacja jest teoretyczna.
    Ktos narusza twoje dobra osobiste w internecie.
    Piszesz zapytanie do abuse o wyjasnienie tematu.
    Abuse wysyla twoje zapytanie - pelny tekst do osoby, ktora narusza
    twoje dobra osobiste.

    Czy abuse naruszyl prawo i tajemnice korespondencji sluzbowej,
    przekazujac tresc twego pisma/zapytania - osobie trzeciej czy nie ?

    Jacek

  • 7. Data: 2002-06-12 23:19:07
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 13 Jun 2002 01:07:44 +0200, doszła do
    mnie wiadomość od Jacek <g...@p...onet.pl>, w której czytam:

    >Czy abuse naruszyl prawo i tajemnice korespondencji sluzbowej,
    >przekazujac tresc twego pisma/zapytania - osobie trzeciej czy nie ?

    Zapytaj na mordpliku.

    --
    Tomasz Jasiński Strój - na różowo; Ksiądz może
    t...@p...com Popisać się jakimś kawałem -

  • 8. Data: 2002-06-13 05:52:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tomek jasinski" <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Zapytaj na mordpliku.

    Jeśli nie znasz odpowiedzi na konkretne pytanie to NIE ŚMIEĆ.

    Leszek

  • 9. Data: 2002-06-13 10:18:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    napisał w wiadomości
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 13 Jun 2002 07:52:19 +0200, doszła
    do
    > mnie wiadomość od "Leszek" <l...@p...fm>, w której
    czytam:

    > Tak z czystej ciekawości, czym zaśmieciłem ? Czy na mordpliku(gdzie

    > ludzie obeznani z problematyką abuse) nie uzyska odpowiedzi na
    pytanie
    > ?

    Przekazywanie danych osobowych jest naruszeniem prawa a to jest grupa
    poświęcona prawu.Nieważne kto łamie prawo ,może być to pan Andrzej
    Buse;))) Sorry jeśli uraziłem.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-06-13 10:19:50
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 13 Jun 2002 07:52:19 +0200, doszła do
    mnie wiadomość od "Leszek" <l...@p...fm>, w której czytam:

    >Jeśli nie znasz odpowiedzi na konkretne pytanie to NIE ŚMIEĆ.

    Tak z czystej ciekawości, czym zaśmieciłem ? Czy na mordpliku(gdzie są