  • 1. Data: 2002-06-12 17:17:43
    Temat: Akademik a zameldowanie ???
    Od: "Dreadman" <D...@t...pl>

    Obecnie mieszkam z rodzicami i rodzenstwem. W tej samej miejscowosci mieszka
    moja babcia. Jezeli zamelduję sie u babci [bez problemu - mieszkanie
    wlasnosciowe], to czy bede mial wieksze szanse w uzyskaniu akademika? Oboje
    rodzice pracuja a babcia ma niska rente i jest osoba samotna.

    ```````````````````````````````````````````
    (\(\
    =(';')=
    (")~(") Pozdrawiam >> Dreadman !

  • 2. Data: 2002-06-14 19:21:12
    Temat: Re: Akademik a zameldowanie ???
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Dreadman" <D...@t...pl> napisał:

    >to czy bede mial wieksze szanse w uzyskaniu akademika?
    >Oboje rodzice pracuja a babcia ma niska rente i jest osoba samotna.
    A jaki zwiazek ma renta babci i twoje zameldowanie z miejscem w
    akademiku ? Jestes na utrzymaniu babci czy rodziców ?

    Artur Golański