  • 1. Data: 2002-06-12 14:10:23
    Temat: bilet lotniczy
    Od: "conkon" <cónkón@icpnet.pl>

    Witam. Mam nastepujace pytanie. W te wakacje bede uczestniczyl w programie
    Work&Travel. Kupno biletu lotniczego powierzylem posrednikowi. Oplata za
    bilet byla podzielona na dwie raty, ale teraz kiedy nalezy zaplacic ta druga
    okazuje sie ze sporo przewyzsza ona faktyczna cene biletu w biurze podrozy,
    z ktorym wspolpracuja. Ja nie moge wziac rachunku za ten bilet, bo to nie ja
    bezposrednio place, a posrednik W&T nie chce mi tego rachunku przedstawic.
    Czy jest cos co moge zrobic? Ja nie mam juz zadnego pomyslu.

    --------
    http://www.conkon.prv.pl/