  • 11. Data: 2005-03-26 12:07:27
    Temat: Re: Co może komornik?!
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    pmozczsai napisał(a):
    > samochód ma, w zimie jeżdził i sprawdzał czy służby miejskie odśnieżyły,
    > :-)
    >
    > PS.
    > a tak poważniej to spróbuj dogadać się z ERĄ, ze im spłacisz po 100 zł,
    > bo komornik zaraz z tych 2tys zrobi 4tys, a po następnej chwili 8tys

    Jakbym mógł po tyle spłcać, to byłoby git, a ja góra 50zł! Nie mamy z
    żoną wiele dochodów, a od stycznia 2 dzieci na utrzymaniu! W zasadzie
    mimo dz. gosp. (małej - obrót miesieczny w granicach 2,5tys.)
    zastanawialiśmy się na Pomocą Społeczną, bo nie wyrabiamy się finansowo!

    TLZ

  • 12. Data: 2005-03-26 13:07:01
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Tomasz Lam [ZULU] napisał(a):

    > O i mamy rozdzielność majątkową ale to od lutego już nieważne, bo wg
    > prawa żona nie odpowiada za długi męża!

    Od lutego odpowiedzialniość z majątku wspólnego jest znacznie szersza
    niż przed nowelizacją, a umowa majątkowa nie chroni całkowicie przed
    egzekucją.

    --
    Falkenstein
    "Jesliby zaś ktoś wam rzekł, że wyrzec się macie przyjemności, bo złem

  • 13. Data: 2005-03-26 15:41:17
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > [cut]
    >
    > Znajomy adwokat podpowiedział mi że mogę zacząć spłacać po
    > 10-20zł/miesiąc ten dług i od momentu kiedy będe tak wpłacał, to odsetki
    > przestają lecieć, to prawda?! Jak to wygląda z prawnego punktu widzenia???
    >

    > TLZ

    Raczej bede pokrywane, ale nie przestana "leciec".

  • 14. Data: 2005-03-26 16:48:30
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > własnością mojej Mamy. Mam mieszka w innym miejscu, tam kiedyś ja byłem
    > zameldowany ale z 5 lat już nie jestem. Dzis do Mamy dzwonił komornik i
    > powiedział ze:
    >
    > 1. Dokona zajęcia w mieszkaniu w którym już nie jestem zameldowany
    > 2. Jak nie zapłacę to sprawa pójdzie do prokuratury.
    >
    > Wiec teraz pytanie, co może zajać komornik i jeśli nie moze sprzętow
    > należących do mojej Mamy, to jak udowodnić ich własność, skoro nikt nie
    > trzyma ma taką ewentualnośc rachunków.
    > I dlaczego sprawa ma pójść do prokuratury? Z jakiego paragrafu???

    Komornik nic nie może jak nic nie masz. Zrób tak zebyś nic nie miał ale mógł ze
    wszystkiego korzystać. To takie proste. Tomek

  • 15. Data: 2005-03-26 18:58:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    No i to tez jest praca :)
    A jeszcze prowadzenie imprez :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 16. Data: 2005-03-26 22:13:55
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    WAM napisał(a):

    > No i to tez jest praca :)

    ??????????????? TAK? A jakieś podstawy prawne???

    > A jeszcze prowadzenie imprez :)

    Własnie z zalem, ale na razie nic (NIC) nie mam (karaoke się skończyło,
    wesela jeśli będą to dopiero po czerwcu) i dlatego żona zapierdzielała
    na zleceniu całe 2 ostatnie tygodnie w sklepie... żebyśmy tynku ze ścian
    nie jedli :(

    TLZ

  • 17. Data: 2005-03-26 22:56:49
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > Komornik nic nie może jak nic nie masz. Zrób tak zebyś nic nie miał ale mógł ze
    > wszystkiego korzystać. To takie proste. Tomek

    No nie wiem czy takie proste.Słyszałeś kiedys o skardze pauliańskiej?

  • 18. Data: 2005-03-27 12:38:25
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > No nie wiem czy takie proste.Słyszałeś kiedys o skardze pauliańskiej?
    Nie słyszałem. Ale głeboko wierzę ze mi to w sposób przystępny wytłumaczysz. Tomek

  • 19. Data: 2005-03-27 13:32:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Mar 2005 23:13:55 +0100, "Tomasz Lam [ZULU]"
    <t...@w...info.pl> wrote:

    >??????????????? TAK? A jakieś podstawy prawne???
    Podstawy prawne? Dlaczego prawne?

    http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=prac
    a&tr=pol-pol&ch=1&x=34&y=8

    praca (Wilga)
    I rz. ż IIc 1. 'ogół świadomie wykonywanych czynności, podejmowanych
    działań, których celem jest wytworzenie określonych dóbr materialnych
    lub kulturalnych, warunkujących egzystencję i rozwój społeczeństwa;
    zajęcie, zatrudnienie, wykonywany zawód, robota'

    WAM

  • 20. Data: 2005-03-27 14:42:49
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > praca (Wilga)
    > I rz. Ĺź IIc 1. â&#65533;&#65533;ogĂłĹ&#65533; Ĺ&#65533;wiadomie wykonywanych
    czynnoĹ&#65533;ci, podejmowanych
    > dziaĹ&#65533;aĹ&#65533;, ktĂłrych celem jest wytworzenie okreĹ&#65533;lonych dĂłbr
    materialnych
    > lub kulturalnych, warunkujÄ&#65533;cych egzystencjÄ&#65533; i rozwĂłj
    spoĹ&#65533;eczeĹ&#65533;stwa;
    > zajÄ&#65533;cie, zatrudnienie, wykonywany zawĂłd, robotaâ&#65533;&#65533;
    >

    > WAM
    > --
    > NadMorskie forum dla szczurĂłw lÄ&#65533;dowych ;)
    > www.NadMorze.pl -> Forum
    Zacytuj jeszcze co w tym słowniku jest napisane pod hasłem składka. Może
    rozwiejemy przy okazji inna watpliwość. Tomek