  • 1. Data: 2005-03-25 08:58:38
    Temat: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: oki <p...@w...pl>

    Witam.
    Zostałem niesłusznie i bezpodstawnie posądzony o kradzież w warszawskim
    markecie Globi.
    Ponieważ nie zgodziłem się na rewizję zostałem poturbowany i publicznie
    znieważony na środku sklepu.Mam kilku świadków, którzy sami zgłosili się
    do Policji. Ochroniarz i pracownik sklepu rzucali mną w wózki i na
    ziemię. Wyłamywali mi ręce. Wezwałem Policję. Policja wezwała do mnie
    pogotowie bo zrobiło mi się słabo. Przeszukali mnie stwierdzając że nic
    nie ukradłem. Mam stłuczony bark i kilka różnych obrażeń. Zrobiłem
    obdukcję. Zainteresowałem sprawą TVN Uwaga.
    Proszę o rady co dalej zrobić z tą sprawą.

  • 2. Data: 2005-03-25 10:32:53
    Temat: Re: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Zainteresowałem sprawą TVN Uwaga.
    > Proszę o rady co dalej zrobić z tą sprawą.

    a co Ci odpowiedzieli tak z ciekawosci..
    p.

  • 3. Data: 2005-03-25 11:35:13
    Od: oki <p...@w...pl>

    > a co Ci odpowiedzieli tak z ciekawosci..
    Przyjechali i nagrali rozmowę ze mną.

  • 4. Data: 2005-03-25 11:44:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przyjechali i nagrali rozmowę ze mną.

    no to fajnie, a mowili kiedy bedzie w tv?
    P.

  • 5. Data: 2005-03-25 13:44:22
    Od: oki <p...@w...pl>

    A wyobraź sobie że właśnie przysłali maila że nie są zainteresowani tematem.
    Wydaje się że materiał był niemedialny....

  • 6. Data: 2005-03-25 16:38:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >A wyobraź sobie że właśnie przysłali maila że nie są zainteresowani
    >tematem.
    > Wydaje się że materiał był niemedialny....

    uuu, niedobrze, bo temat jest fajny. Spobuj w interwencji na polsacie.

    P.

  • 7. Data: 2005-03-26 11:53:55
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    Użytkownik "oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A wyobraź sobie że właśnie przysłali maila że nie są zainteresowani
    >tematem.
    > Wydaje się że materiał był niemedialny....

    Myślisz, że bez łapówki albo dobrych znajomości ktokolwiek się zajmie Twoim
    problemem?
    Takie życie.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-03-26 11:56:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Myślisz, że bez łapówki albo dobrych znajomości ktokolwiek się zajmie
    > Twoim problemem?
    > Takie życie.

    nie rozsmieszaj facet ludzi. Oni w kilka sekund zarabiaja tyle ile ty przez
    rok nie zarobisz.

    P.