  • 1. Data: 2005-03-25 10:31:52
    Temat: Sfalszowanie pospisu na umowie polisie
    Od: Ciekawski <c...@N...interia.pl>

    Witam,

    Wlasnie dostalem pismo z pewnego towarzystwa ubezpieczeniowego o rzekomych
    zaleglosciach w skladkach. Umowy nie pospisywalem. Dowiedzialem sie
    telefonicznie, ze rzekomo podpisalem umowe 9 listopada 2004. Oczywiscie
    tego nie zrobilem, Prawdopodobnie jakis agent ubezpieczeniowy sfalaszowal
    moj podpis. Oczywiscie napisze oswiadzczenie do towarzystwa, ze zadnej
    umowy nie podpisywalem i zazadam przeslanie mi kopii umowy, ale co jeszcze
    moge zrobic? Ewidetnie doszlo zapewnie do sfalszowania mojego podpisu. Na
    co mam sie powolywac piszac pismo do tego ubezpieczyciela. Falszowanie
    podpisu, jaki paragraf kodeksu?

    pozdrawiam.

    Rafal

  • 2. Data: 2005-03-25 12:39:51