  • 1. Data: 2005-03-25 09:00:32
    Temat: co zrobic z nieuczciwym lekarzem ?
    Od: "Grzegorz" <o...@k...pl>

    jest sobie lekarz, ktory oprocz pracy w przychodni ma wlasny, prywatny
    gabinet. I moze wszystko byloby w porzadku gdyby nie to, ze bez skrupolow
    bedac "na panstwowym" kieruje pacjentow "na dodatkowe badania" w swoim
    prywatnym gabinecie i umawia na dzien nastepny. Oczywiscie nie sa to badania
    bezplatne (a kwoty sa calkiem konkretne), a czlowiek ten jest na tyle
    pozbawiony skrupolow ze o kwestii platnosci za niektore wykonywane przez
    niego badania/zabiegi pacjent informowany jest juz po wszystkim.
    Co mozna zrobic z takim delikwentem? Doniesc na niego? Jesli tak to gdzie?
    Jestem na tyle naiwny, ze nie mam zamiaru patrzec na to spokojnie i udawac
    ze wszystko jest w porzadku, bo w tym kraju nie takie rzeczy sie przecież
    dzieją.

  • 2. Data: 2005-03-25 10:10:28
    Temat: Re: co zrobic z nieuczciwym lekarzem ?
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-25 10:00, Użytkownik Grzegorz napisał:

    > bezplatne (a kwoty sa calkiem konkretne), a czlowiek ten jest na tyle
    > pozbawiony skrupolow ze o kwestii platnosci za niektore wykonywane przez
    > niego badania/zabiegi pacjent informowany jest juz po wszystkim.

    Jeśli lekarz skierowałby mnie na jakieś badania, a po ich wykonaniu
    mówi, że muszę za nie zapłacić, to bym nie zapłacił - mógł wcześniej
    uprzedzić.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-03-25 14:25:37
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze wszystko jest w porzadku, bo w tym kraju nie takie rzeczy sie przecież

    może mały/średni/duży (niepotrezbne skreślić) łomot by jakoś wpłynął na
    zmianę jego światopoglądu? :-)

  • 4. Data: 2005-03-25 17:55:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

    Najprościej zmienić lekarza. Po za tym, o ile te same badania ma
    zakontraktowane w NFZ (bo nie podajesz szczegółów, więc trudno mi
    ocenić), to należy powiadomić Fundusz. Nie wykluczone, że bierze
    pieniądze z obydwu źródeł, ale to wymaga sprawdzenia, którego Ty raczej
    nie zrobisz. Po za tym, tak jak napisał Witia, cenę powinieneś znać
    przed badaniem,a nie po. Po, to po pierwsze możesz nie zapłacić, bo
    przecież ma to pokryć Fundusz, a po drugie lekarz narusza ustawę o
    cenach, która go również obowiązuje - czyli obowiązek wystawienia owych
    cen.

  • 5. Data: 2005-03-25 22:09:43
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > przecież ma to pokryć Fundusz, a po drugie lekarz narusza ustawę o
    > cenach, która go również obowiązuje - czyli obowiązek wystawienia owych

    A to jest akurat jedyny lekarz w okolicy. Tych z NFZ zna ze studiów i daje im
    działki od wziatkowego. Co sobota pije z z ksiedzem a w niedziele z burmistrzem.
    I Twoje rady psu na budę się nie zdały. Ktoś już ładnie napisał jak rozwiązać
    problem. Można ta szlachetną myśl rozszerzyć. Zabrać go do lasu i dać szpadel
    żeby sobie dziure wykopał. Coś mi się widzi że już niedługo lud pracujacy i
    bezrobotny miast i wsi weźmie sprawiedliwość w swoje ręce. Facet, w Polsce
    lekarz jak się pomyli i obetnie pacjentowi zdrową nogę to i tak wygra w sądzie
    bo poszkodowany nie dostanie wózka inwalidzkiego i nie będzie mógł przyjść na
    rozprawę. Jeszcze karę od sądu dostanie. A Ty jakieś dyrdymały że cennika na
    ścianie nie było. Obudź się. Tomek

  • 6. Data: 2005-03-28 12:44:37
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > rozprawę. Jeszcze karę od sądu dostanie. A Ty jakieś dyrdymały że cennika

    w wszystkiemu winni zydzi i cyklisci