  • 81. Data: 2003-01-10 00:08:38
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    zanazlem ciekawa rzeczw regulaminie patrzcie sami

    §3.3. MPK S.A. Kraków nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione
    przez pasażerów a wynikające ze stanu technicznego pojazdów

    ciekawe czyli jak np podre sobie kurtke z powody np wystajacego gwozdzia to
    oni nie ponosza za to winy? bez komentarza . link
    http://www.komunikacja.krakow.pl/mpk/regulamin.php

    acha jescze jedna rzecz czy kontroler nie powinien byc ubrany stosownie do
    wykonywanej pracy ?? w przepisach (patrz lin powyzej) nie ma nic na temat
    jak powinni wygladac ale - skoro kierowcy sa w uniformach czy oni tez
    przypadkiem nie powinni ?? - notabene czy tez inedtyfikatory nie powinni tez
    miec przypietych na piersi (w prawie przewozowym pisze "umieszczone na
    widocznym miejscu) na nie tylo otrwiraja portwel i tam jest ich
    identyfikator. samo to stanowi moze stanowic podstawe do podejrzenia ze sa
    podstawieni :) ??

    i na koniec przypomniala mi sie sprawa sadowa. podczas kontroli autobus
    dojechal na nastepny przystanek i wysiadl srodkowymi drzwiami - ale
    kontrolerzy wciagneli go do srodka i wystawili mandat. gostek ich zaskarzyl
    i dostal jezli dobrze pamietam 7000 zl odszkodowania :)

    leon
    --
    jezli i tak muisz przegrac, lepiej bys wygral
    jezeli wygrywasz w niewlasciwy sposob tos przegral

  • 82. Data: 2003-01-10 00:22:12
    Temat: Odp: Co moze kanar ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1o7is86ro2uj6.xy5gndnm49h1$....@4...net..
    .
    > A ile w łapę bierzesz zamiast wypisania mandatu?
    > Z tego co wiem,to nawet na 20 zł się połaszczycie.

    nie boisz się rzucać takich oskarżeń?

    Sandra

  • 83. Data: 2003-01-10 00:23:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ef67y9akrh9m$....@4...net..
    .

    > No tak...Mysłowice to nie Warszawa i inne zwyczaje mogą tam panować.
    > Może odezwie się jakiś kanar z prawdziwego zdarzenia-z Warszawy?

    Jestem z duzego miasta ale raczej zgodziłabym się ,że egzekwowane są
    przepisy a nie zwyczaje dużego miasta...

    Sandra

  • 84. Data: 2003-01-10 00:24:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1icfkpfhy5zqq$....@4...net.
    ..
    > Co tam u Was w Mysłowicach jeździ,bo mnie się zdaje,że tylko
    > pociągi...ew.jeden tramwaj.

    a to chyba nie ma znaczenia przepisy obowiązują na terenie kraju ...

    czy mam rozumieć ,że wa-wa to państwo w państwie?

    Sandra

  • 85. Data: 2003-01-10 02:22:58
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 01:22:12 +0100,"Sandra" <d...@w...pl>, napisał/a:

    > Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:1o7is86ro2uj6.xy5gndnm49h1$....@4...net..
    .

    > nie boisz się rzucać takich oskarżeń?

    Straszysz mnie?
    Niby dlaczego mam się bać...Temat był szeroko poruszany w prasie,ponadto
    sama byłam świadkiem.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 86. Data: 2003-01-10 02:25:32
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 01:23:29 +0100,"Sandra" <d...@w...pl>, napisał/a:

    > Jestem z duzego miasta ale raczej zgodziłabym się ,że egzekwowane są
    > przepisy a nie zwyczaje dużego miasta...

    Wiem,jesteś z Wrocławia.
    Tu gdzie ja mieszkam są inne zwyczaje kanarów,nie wiem czy regulamin taki
    sam,bo nie czytam.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 87. Data: 2003-01-10 02:35:16
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 01:24:54 +0100,"Sandra" <d...@w...pl>, napisał/a:

> [...]

    > a to chyba nie ma znaczenia przepisy obowiązują na terenie kraju ...

    > czy mam rozumieć ,że wa-wa to państwo w państwie?

    Warszawa,to tramwaj na tramwaju,autobus na autobusie,kanar na kanarze...
    Oni,tzn kanarzy wolą parę zł w łapę,wyciągają zaraz delikwenta z autobusu i
    zaczyna się mały szantażyk.Oczywiście można się uprzeć/postawić i nie
    wysiąść,tylko trzeba zaraz dzwonić po policję.
    Aha:teraz są nowe elektroniczne kasowniki i zauważyłam,że takie kanary
    najpierw zablokowują swoimi kartami te kasowniki,żeby nikt już nie mógł
    skasować biletu,po czym biorą się za kontrolę bilecików.
    Jak ktoś się grzebał z wyciągnięciem biletu(np.szukał długo),to już go nie
    skasuje,a kanar się raduje :-(

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 88. Data: 2003-01-10 06:49:37
    Od: ts <s...@i...pl>

    > A ile w łapę bierzesz zamiast wypisania mandatu?
    > Z tego co wiem,to nawet na 20 zł się połaszczycie.

    A feeee...

    Byla taka fajna rzeczowa dyskusja, a teraz zacznie sie pyskowka i zamiast konkretow
    "wycieczki personalne".

    Zazwyczaj atak slowny na osobe zaczyna sie gdy koncza sie argumenty merytoryczne...

  • 89. Data: 2003-01-10 06:56:37
    Od: ts <s...@i...pl>

    > A będzie Twój problem bo dostaniesz kwitek do zapłaty na 330zł (ode mnie -
    > od Maćka tylko na 290) za przejazd bez biletu + wezwanie policji.
    Jezeli nie mam biletu to musze zaplacic kare - tu nie ma dyskusji. Natomiast rozmowa
    w duzej

    czesci byla o tym czy macie prawo zagladac ludziom w dokumenty(dowod osobisty, prawko
    czy inny paszport).

    Ja uwazam ze nie macie, poniewaz gdyby bylo inaczej to nie musielibyscie
    wzywac do pomocy sluzb ktore maja uprawnienia do ustalania tozsamosci. A
    tak wogole to co u was tak drogo? I od czego zalezy ta kwota(bo widze ze
    jest zmienna w zaleznosci od tego kto wystawia) :)

  • 90. Data: 2003-01-10 07:45:06
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > tak wogole to co u was tak drogo? I od czego zalezy ta kwota(bo widze ze
    > jest zmienna w zaleznosci od tego kto wystawia) :)

    Roznica bierze sie z tego kto wystawia ;] To fakt. Ale dlatego ze ja
    kontroluje na obszarze dzialania KZK GOP, a Olo w tyskich trolejbusach.
    Jak pewnie zauwazyles kazdy przewoznik/organizator ustala sobie te stawki
    samodzielnie.

    pozdr
    eMeM