    From: ts <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co moze kanar ?
    Date: Fri, 10 Jan 2003 07:56:37 +0100

    > A będzie Twój problem bo dostaniesz kwitek do zapłaty na 330zł (ode mnie -
    > od Maćka tylko na 290) za przejazd bez biletu + wezwanie policji.
    Jezeli nie mam biletu to musze zaplacic kare - tu nie ma dyskusji. Natomiast rozmowa
    w duzej

    czesci byla o tym czy macie prawo zagladac ludziom w dokumenty(dowod osobisty, prawko
    czy inny paszport).

    Ja uwazam ze nie macie, poniewaz gdyby bylo inaczej to nie musielibyscie
    wzywac do pomocy sluzb ktore maja uprawnienia do ustalania tozsamosci. A
    tak wogole to co u was tak drogo? I od czego zalezy ta kwota(bo widze ze
    jest zmienna w zaleznosci od tego kto wystawia) :)