  • 91. Data: 2003-01-10 07:46:44
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > Co tam u Was w Mysłowicach jeździ,bo mnie się zdaje,że tylko
    > pociągi...ew.jeden tramwaj.

    Widac, ze z tej Warszawy do Myslowic troche daleko, to i wiedza jest
    odwrotnie proporcjonalna do odleglosci.

    A tak w ogole gdybys zauwazyla, to Olo w Myslowicach nie sprawdza - to nie
    jego teren.

    > --
    > Pozdrawiam;
    > Kaja

    eMeM

  • 92. Data: 2003-01-10 07:47:29
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > §6.1. Pasażerowie mogą wsiadać do pojazdu i wysiadać z pojazdu wszystkimi
    > drzwiami
    > regulamin mpk w krakowie:
    > http://www.komunikacja.krakow.pl/mpk/regulamin.php

    To jest lokalny regulamin :) U nas po prostu takiego zapisu nie ma, wiec nie
    musimy sie do czegos takiego stosowac.

    > leon

    pozdr
    eMeM

  • 93. Data: 2003-01-10 07:51:37
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > ciekawe czyli jak np podre sobie kurtke z powody np wystajacego gwozdzia
    > oni nie ponosza za to winy? bez komentarza . link
    > http://www.komunikacja.krakow.pl/mpk/regulamin.php

    Musisz sie zaczac sadzic z MPK KRakow... Jak im to udowodnisz to kto wie...

    > acha jescze jedna rzecz czy kontroler nie powinien byc ubrany stosownie do
    > wykonywanej pracy ?? w przepisach (patrz lin powyzej) nie ma nic na temat
    > jak powinni wygladac ale - skoro kierowcy sa w uniformach czy oni tez
    > przypadkiem nie powinni ?? - notabene czy tez inedtyfikatory nie powinni
    tez
    > miec przypietych na piersi (w prawie przewozowym pisze "umieszczone na
    > widocznym miejscu) na nie tylo otrwiraja portwel i tam jest ich
    > identyfikator. samo to stanowi moze stanowic podstawe do podejrzenia ze sa
    > podstawieni :) ??

    Nie musza byc. Policjanci tez sa w cywilu.
    Owszem, istnieje pewna grupa kontrolerow zawodowych, ktorzy pracuja w
    mundurach.

    A co do przypiecia to mozna, ale nie trzeba. "Umieszczona w widocznym
    miejscu" czyli taka, zeby sprawdzana osoba mogla sobie spokojnie obejrzec
    kto ja kontroluje (numer).

    > i na koniec przypomniala mi sie sprawa sadowa. podczas kontroli autobus
    > dojechal na nastepny przystanek i wysiadl srodkowymi drzwiami - ale
    > kontrolerzy wciagneli go do srodka i wystawili mandat. gostek ich
    zaskarzyl
    > i dostal jezli dobrze pamietam 7000 zl odszkodowania :)

    Jak go _wciagneli_ czyli uzyli sily to i owszem. Bo to jest przekroczenie
    kompetencji.
    A z drugiej strony chcialbym widziec stosunek ilosci spraw o niezaplacenie
    wezwania w stosunku do ilosci spraw o przekroczenie kompetencji przez
    kontrole.

    > leon

    pozdr
    eMeM

  • 94. Data: 2003-01-10 07:53:29
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > A ile w łapę bierzesz zamiast wypisania mandatu?
    > Z tego co wiem,to nawet na 20 zł się połaszczycie.

    Tyle dals? To zglos to do prokuratury. Tylko ze wreczanie tez jest karalne
    :>

    > --
    > Kaja

    eMeM

    P.S> Ja gotowka biore 50 zl albo 24,50, zalezenie od przewinienia. I
    wystawiam na to kwitek.

  • 95. Data: 2003-01-10 08:03:28
    Od: ts <s...@i...pl>

    > Roznica bierze sie z tego kto wystawia ;] To fakt. Ale dlatego ze ja
    > kontroluje na obszarze dzialania KZK GOP, a Olo w tyskich trolejbusach.
    > Jak pewnie zauwazyles kazdy przewoznik/organizator ustala sobie te stawki
    > samodzielnie.
    Nooo, teraz to juz jest jasne...

  • 96. Data: 2003-01-10 08:07:58
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 97. Data: 2003-01-10 08:30:43
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > pracownikom MPK / MZK ?
    >
    > nie ma przypadkiem jakiegoś orzeczenia że jednak nie jest?

    Jest, jest (orzeczenie).
    Tylko skoro Kaja chce karac za branie, to za dawanie tez powinna byc
    ukarana.

    Chociaz tak apropo to tu chyba troche brak konsekwencji. Na kursie nas
    straszyli, ze przylapany na braniu w lape ma kierowany wniosek do
    prokuratury.

    :)

    pozdr
    eMeM

  • 98. Data: 2003-01-10 10:14:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ile w łapę bierzesz zamiast wypisania mandatu?
    > Z tego co wiem,to nawet na 20 zł się połaszczycie.

    A ile bierzesz za robienie "loda" w bramie miła Kaju???Słyszałem o 50 zł.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 99. Data: 2003-01-10 11:05:37
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    ts napisa_(a):
    > Ja uwazam ze nie macie, poniewaz gdyby bylo inaczej to nie musielibyscie
    > wzywac do pomocy sluzb ktore maja uprawnienia do ustalania tozsamosci.

    Te słuzby mają też uprawnienia do ustalania tożsamości w trochę inny
    sposób niż żądanie dokumentów. To stąd ta konieczność.

    KG

    KG

  • 100. Data: 2003-01-10 11:20:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No tak...Mysłowice to nie Warszawa i inne zwyczaje mogą tam panować.
    > Może odezwie się jakiś kanar z prawdziwego zdarzenia-z Warszawy?

    Nie bardzo rozumiem co ma Pani do Mysłowic i do tutejszych kontrolerów. A
    tak poza tym ja kontroluję w MZK Tychy.

    pdr
    Olo