    Subject: Re: Ciekawy przypadek
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 10 Jan 2020 17:18:07 +0100

    W dniu 10.01.2020 o 16:49, J.F. pisze:

    > Odda samochod, samochod pewnie wspolwlasnoscia zony jest, zona zgody nie
    > dala.

    Odda, nie odda, nie jest to zagrożenie zdrowia ani życia. Zresztą w czym
    problem - jak nie jego to nie odda. Równie dobrze niderlanduy może
    oddawać albo sprzedawać tramwaj linii 18.

    > No ale samolotem polecial i nic zlego nie zrobil :-)

    A potem zabił Adamowicza. Każdy kto zabija pierwszy raz wcześniej nikogo
    nie zabił - nie znaczy to że nie jest niebezpieczny

    > Zdiagnozowany na nieszkodliwego widac, a przeslosc ... roznie mozna
    > interpretowac ..

    > Czy nie Ty pisales, ze masz obok takiego ?

    Taa.

    > Chodzi z nozem, rzuca grozby, a nikomu jeszcze nic zlego nie zrobil.
    > Niewiarygodny jest :-)

    Nie kracz. Właśnie będę składał zawiadomienie o groźbach karalnych. Co
    najlepsze rzucanych przy policjantach "wiem kim jesteś i gdzie
    mieszkasz" z ust chorego psychicznie i niepanującego w sposób oczywisty
    nad swoim zachowaniem to nie takie zabawne. Co ciekawe panowie
    policjanci uważali, że to "się nie łapie", bo tylko tak gada i próbowali
    mnie zniechęcić do przyszłego wzywania na interwencje, bo jak akurat
    przyjadą i świrować nie będzie to tak tylko informują, że mandat za
    nieuzasadnione wezwanie to 500PLN. Państwo kurwa z tektury. Co od nich
    nie potrzebuję, to kurwa problem mają - teściowa nogę złamała - karetką
    kurwa nie jeżdzą. Nie wolno zwalniać matek przebywających na urlopie
    macierzyńskim - no ale nie wtedy kurwa gdy trzeba pisich pociotków
    zatrudnić. Świra uspokoić - będą kurwa fochy strzelać, że im się dupę
    zawraca. To ja mam tylko jedno pytanie - na chuj mi takie państwo?

    --
    Shrek