  • Data: 2020-01-11 09:48:34
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj próbowałem wezwać nasza kochaną (w osobie R.T.) pol do porzuconego auta
    (zostawionego na skrzyżowaniu na środku pasów już
    ponad pół doby), facio ze 112 mnie opie....ł żebym mu nie zawracał szanownej d... i
    rozłączył się.
    Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?
    BTW zadzwoniłem ponownie (112), odebrał ktoś inny (kobieta) i przyjęła zgłoszenie.
    Zaćmiło mnie z tym dzwonieniem na 112, powinienem na 997.

    -----