  • Data: 2020-01-11 10:41:23
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2020 o 09:48, ąćęłńóśźż pisze:

    > Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    > Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?

    Nie pomoże - jak próbowałem poznać nazwisko pani, co odmówiła przyjazdu
    karetki do złamanej nogi (a dokładniej jak się okazało rzepki). Pani bez
    wywiadu powiedziała, że nie jeżdzą do złamanych nóg i tyle - zebym
    zawiózł taksówką. Tłumacze, ze nie zawiozę, bo po pierwsze mnie nie ma
    na miejscu, a ta mi przerywa, żebym w takim razie natychmiast jechał i
    zajął się _swoją_ pacjentką. Jaką kurwa moją pacjentką? No i tłumacze,
    że nie sprowadzę osoby ze złamaną nogą po schodach, pomijając już że
    mnie tam nie ma. Jak prosiłem o nazwisko albo numer identyfikacyjny, to
    straszyła mnie policją a potem rozłaczyła się. Za drugim (a w zasadzie
    trzecim, bo wcześniej sama poszkodowana dzwoniła) i wyjaśnieniu na 112,
    że zostałem spławiony tylko dyspozytorka medyczna zapytała czy
    poszkodowana da radę i drzwi otworzyć i zespół wysłała. Również
    napisałem skargę. Sam dyrektor Mieditransu do mnie odpisał, że w
    zasadzie to moja wina bo pani tak się zdenerwowała prośbą o
    identyfikację, że aż nie mogła przez to wywiadu zebrać, wiec w zasadzie
    powinienem przeprosić. Co ciekawe już po włożeniu w gips poszkodowanej
    nie chcieli ze szpitala wypuścić twierdząć, że nie ma mowy, żeby z tą
    nogą ktoś inny ja odwizł niz zespół medyczny.

    Wcześniej gość ze 112 poradził mi, żebym wsiadał w samochód i pojechał
    zawieźć osobę z udarem (tak padło w rozwmowie, że to przecież udar!) na
    SOR! Na szczęście udało się dodzwonić na 999 i tam pracowali kompetentni
    ludzie - jak dojechałem, to już zbierali się do karetki i do szpitala.
    Także zależy na kogo trafisz.

    Natomiast typowy krawężnik jest typowy. Jak nie wie co zrobić, to robi
    problem temu, co problem zgłasza. No bo skąd problem - no przez
    zgłaszającego!

    --
    Shrek