  • 1. Data: 2020-01-10 10:10:26
    Temat: Ciekawy przypadek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://poranny.pl/stanal-na-dachu-opla-i-chcial-odd
    ac-za-darmo-swoj-samochod-mezczyzna-trafil-na-obserw
    acje-psychiatryczna-zdjecia/ar/c4-14705283

    Gość stanął na dachu samochodu i wykrzykiwał, że jest szczęśliwy bo mu
    się urodziło dziecko, więc z tej radości chce oddać komus samochód.

    Widowisko przerwała policja i... odwieźli goscia do psychiatryka na
    obserwacje.

    I teraz pytanie na jakiej podstawie, bo mogą tylko jak zagraża swojemu
    życiu lub zdrowiu? No a generalnie to według obowiązującej wykładni, to
    zagraża dopiero... jak kogoś lub siebie uszkodzi albo będzie fizyczniwe
    próbował. Same słowa to za mało jak choćby "planuję coś dużego z użyciem
    przemocy", czy "zajebię was wszystkich kurwy" - policjant stwierdził, że
    niewiarygodne, bo przecież wszystkich zajebać nie da rady. A tu proszę...

    Pomijam to, że facet rzeczywiście miał chyba odchyłki i powinien się
    pewnie leczyć, ale samo to nie daje wedle prawa powodu na odwózkę do
    szpitala.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-01-10 10:44:00
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 10:10, Srek pisze:
    > Pomijam to, że facet rzeczywiście miał chyba odchyłki i powinien się
    > pewnie leczyć, ale samo to nie daje wedle prawa powodu na odwózkę do
    > szpitala.

    ta, lunatykował, mógł sobie zrobić krzywdę, więc zaopiekowali się nim,
    srek srekuje:))))))))

  • 3. Data: 2020-01-10 14:45:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >swojemu życiu lub zdrowiu? No a generalnie to według obowiązującej
    >wykładni, to zagraża dopiero... jak kogoś lub siebie uszkodzi albo

    Dach wysoki, to sobie zagrazal :-)

> [...]

    >Pomijam to, że facet rzeczywiście miał chyba odchyłki i powinien się
    >pewnie leczyć, ale samo to nie daje wedle prawa powodu na odwózkę do

    Przeciez widac, ze niepoczytalny :-)
    Jeszcze komus odda ten samochod i bedzie problem :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-01-10 15:25:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 14:45, J.F. pisze:

    > Przeciez widac, ze niepoczytalny :-)

    Ale to, że niepoczytalny nie daje prawa odwieźć go do psychiatryka.
    Takie ponoć prawo - może mieć schizofrenie, nie kontaktować zupełnie,
    rozmawiać z głosami "które zajebie" - oficjalna wykładnia jest taka, że
    dopóki nie zajebie albo fizycznie nie spróbuje, to się nie kwalifikuje.

    Pamiętasz tego, co miał zdiagnozowaną schizofrenie, matka twierdziła, że
    chce "zrobić coś dużego z użyciem przemocy" i zgłosiła to policji?
    Wpuścili go do samolotu, potem dobijał się do Belwederu, bo chciał się z
    dudą pogadać, to go przegonili, bo duda tu nie mieszka (dobrze, że mu
    nie powiedzieli gdzie go szukać, bo potem jeden próbował się samochodem
    wbić, też psychiczny). I co i nic - nie zagrażał nikomu, nieszkodliwy
    wariat, choć zdiagnozowany i z przeszłością kryminalną, dopóki nie
    zabił Adamowicza. No kto by pomyślał, że człowiek psychicznie chory
    rzucający groźby może być niebezpieczny?

    > Jeszcze komus odda ten samochod i bedzie problem :-)

    No - jak z rydzykiem;)

    A tak poważnie - to pewnie rzeczywiście miał nie po kolei w głowie i dał
    się zawieźć "po dobroci".

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-01-10 16:04:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 15:25, Srek pisze:

> [...]
    > rozmawiać z głosami "które zajebie" - oficjalna wykładnia jest taka, że
    > dopóki nie zajebie albo fizycznie nie spróbuje, to się nie kwalifikuje.

    na szczęście to nie srek decyduje co zrobić z lunatykiem chodzącym po
    dachach:)))))))))

  • 6. Data: 2020-01-10 16:25:37
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-10 o 10:10, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Pomijam to, że facet rzeczywiście miał chyba odchyłki i powinien się
    > pewnie leczyć, ale samo to nie daje wedle prawa powodu na odwózkę do

    Pan Stanisław, ten od dwóch samochodzików dla szamana z Torunia, jednak
    żyje. Rydzyk kłamał.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2020-01-10 16:49:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >rozmawiać z głosami "które zajebie" - oficjalna wykładnia jest taka,
    >że dopóki nie zajebie albo fizycznie nie spróbuje, to się nie

    Odda samochod, samochod pewnie wspolwlasnoscia zony jest, zona zgody
    nie dala.
    Przyjmujacy kto wie, czy jakiego przestepstwa nie popelnia ... lepiej
    ze go zabrali :-)

    Ale "jakim prawem" to jest dobre pytanie.
    Przekazac RPO ?

> [...]
    >że mu nie powiedzieli gdzie go szukać, bo potem jeden próbował się
    >samochodem wbić, też psychiczny). I co i nic - nie zagrażał nikomu,

    No ale samolotem polecial i nic zlego nie zrobil :-)

    >wariat, choć zdiagnozowany i z przeszłością kryminalną, dopóki nie

    Zdiagnozowany na nieszkodliwego widac, a przeslosc ... roznie mozna
    interpretowac ..

    >zabił Adamowicza. No kto by pomyślał, że człowiek psychicznie chory
    >rzucający groźby może być niebezpieczny?

    Czy nie Ty pisales, ze masz obok takiego ?
    Chodzi z nozem, rzuca grozby, a nikomu jeszcze nic zlego nie zrobil.
    Niewiarygodny jest :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-01-10 17:18:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 16:49, J.F. pisze:

    > Odda samochod, samochod pewnie wspolwlasnoscia zony jest, zona zgody nie
    > dala.

    Odda, nie odda, nie jest to zagrożenie zdrowia ani życia. Zresztą w czym
    problem - jak nie jego to nie odda. Równie dobrze niderlanduy może
    oddawać albo sprzedawać tramwaj linii 18.

    > No ale samolotem polecial i nic zlego nie zrobil :-)

    A potem zabił Adamowicza. Każdy kto zabija pierwszy raz wcześniej nikogo
    nie zabił - nie znaczy to że nie jest niebezpieczny

    > Zdiagnozowany na nieszkodliwego widac, a przeslosc ... roznie mozna
    > interpretowac ..

    > Czy nie Ty pisales, ze masz obok takiego ?

    Taa.

    > Chodzi z nozem, rzuca grozby, a nikomu jeszcze nic zlego nie zrobil.
    > Niewiarygodny jest :-)

    Nie kracz. Właśnie będę składał zawiadomienie o groźbach karalnych. Co
    najlepsze rzucanych przy policjantach "wiem kim jesteś i gdzie
    mieszkasz" z ust chorego psychicznie i niepanującego w sposób oczywisty
    nad swoim zachowaniem to nie takie zabawne. Co ciekawe panowie
    policjanci uważali, że to "się nie łapie", bo tylko tak gada i próbowali
    mnie zniechęcić do przyszłego wzywania na interwencje, bo jak akurat
    przyjadą i świrować nie będzie to tak tylko informują, że mandat za
    nieuzasadnione wezwanie to 500PLN. Państwo kurwa z tektury. Co od nich
    nie potrzebuję, to kurwa problem mają - teściowa nogę złamała - karetką
    kurwa nie jeżdzą. Nie wolno zwalniać matek przebywających na urlopie
    macierzyńskim - no ale nie wtedy kurwa gdy trzeba pisich pociotków
    zatrudnić. Świra uspokoić - będą kurwa fochy strzelać, że im się dupę
    zawraca. To ja mam tylko jedno pytanie - na chuj mi takie państwo?

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-01-10 18:10:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 17:18, Srek pisze:
> [...]
    > mieszkasz" z ust chorego psychicznie i niepanującego w sposób oczywisty
    > nad swoim zachowaniem to nie takie zabawne.

    ciekawy przypadek sreka:))))))

  • 10. Data: 2020-01-10 20:36:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >jak akurat przyjadą i świrować nie będzie to tak tylko informują, że
    >mandat za nieuzasadnione wezwanie to 500PLN. Państwo kurwa z tektury.

    Telefon, kamera - teraz moze nie swiruje, ale tuz przed wezwaniem
    swirowal.

> [...]
    >trzeba pisich pociotków zatrudnić. Świra uspokoić - będą kurwa fochy
    >strzelać, że im się dupę zawraca. To ja mam tylko jedno pytanie - na

    Zeby cie ktos nie zabil, bo uwaza Cie za psychicznego :-)

    J.