  • Data: 2020-01-11 08:20:31
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2020 o 20:36, J.F. pisze:

    > Telefon, kamera - teraz moze nie swiruje, ale tuz przed wezwaniem swirowal.

    Wiesz - nie bardzo mam ochotę zbliżać się do pobudzonego faceta
    niekontrolującego swojego zachowania i mającego do mnie "ale". Zresztą -
    ja nie mam problemu z tym, że dostanę mandat za nieuzasadnione wezwanie,
    bo go po prostu nie przyjemę, napiszę sprzeciw po skazaniu mnie zaocznie
    i panowie policjanci będą musieli się w sadzie tłumaczyć na jakiej
    podstawie stwierdzili iż niemożliwym jest, żeby zdiagnozowany
    schizofrenik "swirował" przed ich przyjazdem. Podzieliłem się tą myślą z
    panem policjantem i stwierdził, że on nic przecież takiego nie
    sugerował, tylko poinformował.

    A filmiki jakieś tam są. Problem w tym, że ja chce zeby policja coś
    zrobiła, a nie żeby przyjechała i przywaliła się do wzywającego, że im
    dupę zawraca.

    > Zeby cie ktos nie zabil, bo uwaza Cie za psychicznego :-)

    No właśnie to takie śmieszne nie jest, w kontekście tego, że koleś jak
    każdy przyzwoity wariat uważa, że on jest normalny i inny są świrami i
    się go czepiają.

    --
    Shrek