  • 21. Data: 2004-02-13 16:08:47
    Temat: Re: Ciąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek"
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c0fdgc$rpv$1@shodan.interia.pl...

    > Panie Tomaszu... Ten "Pan" Leszek to IMHO jakiś przemądrzalec, co mało
    wie,
    > a pomądrzyłby się...

    Życzę powodzenia w uzyskaniu odszkodowania.

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-02-13 16:50:48
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Artykułem na co? Na to że na podwórku nie mogę postawić nieoznakowanej
    > taczki?

    Podstawą prawną na to, że:
    1. Możesz postawić nieoznakowaną taczkę
    2. _Nie_możesz_ postawić nieoznakowanej taczki...
    Uzasadnij podpierając się właściwymi przepisami _jeden_ w wypunktowanych
    powyżej twierdzeń...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 23. Data: 2004-02-13 16:55:08
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    wiadomości

    > Podstawę prawną proszę.

    No własnie Leszku..
    Ty też zacznij się do wpowyższego stosować i podpieraj się podawawami
    prawnymi, po prostu cytując je...

    > Spełnia taką rolę jaką określi administrator terenu. A napisał jasno że
    "tam
    > się nie jeździ" i kropka.

    Nie prawda...
    Zwykły bełkot, celem ochrony własnych interesów...
    A co powiesz na to, że przedmiotowy słupek właśnie usunięto...(to jak
    przyznanie się do winy...)?

  • 24. Data: 2004-02-13 16:56:00
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > wie,
    >
    > Życzę powodzenia w uzyskaniu odszkodowania.

    Dziękuję...

  • 25. Data: 2004-02-13 17:38:06
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Podstawą prawną na to, że:
    > 1. Możesz postawić nieoznakowaną taczkę

    Rzecz oczywista nie wymaga podstawy karnej. Oddychasz niezgodnie z prawem?
    Przecież na Twoje oddychanie nie ma zadnego artykułu;))

    Co nie jest zabronione jest dozwolone.

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-02-13 17:42:45
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Rzecz oczywista nie wymaga podstawy karnej. Oddychasz niezgodnie z prawem?
    > Przecież na Twoje oddychanie nie ma zadnego artykułu;))

    I nadal nie podałeś żadnego uzasadnienia Twoich twierdzeń i wywodów...
    Dlatego z przykrością muszę zakończyć z Tobę tę bezowocną dyskusję...

  • 27. Data: 2004-02-13 17:43:34
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Ty też zacznij się do wpowyższego stosować i podpieraj się podawawami
    > prawnymi, po prostu cytując je...

    Takowych brak z czym się nie możesz pogodzić. Twoją "podstawę" z K.W
    obaliłem.

    > Nie prawda...
    > Zwykły bełkot, celem ochrony własnych interesów...

    Walcz z tym bełkotem. Życzę powodzenia po raz drugi.

    > A co powiesz na to, że przedmiotowy słupek właśnie usunięto...(to jak
    > przyznanie się do winy...)?

    Takie ich zbójeckie prawo;) Mogli słupek postawić, mogli go usunąć.

    Pozdr
    Leszek
    Proponuję EOT. Niech wynik Twoich zmagań wskaże kto miał rację. Na razie ni
    przedstawiłeś racjonalnej podstawy dochodzenia odszkodowania. Podany przez
    Ciebie art.84 K.W na pewno nie ma zastosowania w Twojej sprawie o czym
    jasno napisałem już 5 dni temu.

  • 28. Data: 2004-02-13 18:28:02
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Takowych brak z czym się nie możesz pogodzić. Twoją "podstawę" z K.W
    > obaliłem.

    Nie obaliłeś... Jedynie podważyłeś...

    > Walcz z tym bełkotem. Życzę powodzenia po raz drugi.

    Właśnie mam takowy zamiar...

    > Takie ich zbójeckie prawo;) Mogli słupek postawić, mogli go usunąć.
    > Proponuję EOT.

    OK.

> [...]
    > przedstawiłeś racjonalnej podstawy dochodzenia odszkodowania. Podany przez
    > Ciebie art.84 K.W na pewno nie ma zastosowania w Twojej sprawie o czym

    Się zobaczy... Przyszłość pokaże...

  • 29. Data: 2004-02-13 18:39:13
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Rzecz oczywista nie wymaga podstawy karnej. Oddychasz niezgodnie z
    > prawem? Przecież na Twoje oddychanie nie ma zadnego artykułu;))

> [...]

    Jezeli wlasciciel terenu nie zabronil wjezdzania, a wrecz
    je umozliwil zostawiajac otwarta brame to odpowiada za szkody
    spowodowane niewlasciwym przygotowaniem terenu.
    Jazda nie byla zabroniona, niszczenie cudzej wlasnosci
    przez zastawianie pulapek jest zabronione.

    Coz, trolus Lesio wlasnie sie zapetlil.

    Marek

  • 30. Data: 2004-02-14 08:36:37
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>