  • 41. Data: 2004-02-14 19:40:20
    Temat: Re: Ciąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek"
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c0liov$tpn$1@shodan.interia.pl...

    > Trollom mówię PLONK...

    Oj jak zabolało;)))))
    Twoja strata.Umrzesz głupszy.

    --

    Pozdr
    Leszek
    GG 1631219
    "Psy szczekają karawana idzie dalej"

  • 42. Data: 2004-02-15 15:25:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:c0ltit$l1n$1@topaz.icpnet.pl...

    > Oj jak zabolało;)))))
    > Twoja strata.Umrzesz głupszy.

    Leszku!

    Czy zastanowiłeś się, dla czego tak często Twoje wypowiedzi prowadzą na
    grupie do pyskówek? Ja nie twierdzę, że nie masz czasem racji. Zresztą nie
    wymagam ani od Ciebie ani od siebie, by każda wypowiedź miała znaczenie
    opinii prawnej nie do podważenia. Każdy z wypowiadający się tu jest tylko
    człowiekiem i ma prawo nawet do błędu. Wszak po to jest lista dyskusyjna,
    by dyskutować. Jakbym był absolutnie pewien tego co piszę, to bym zrobił
    jakieś wirtualne biuro porad prawnych i kasował po złotówce za poradę. Ale
    wygodniej jest na grupie, bo mniejsza odpowiedzialność. Jak dam plamę, to
    na pewno ktoś to zweryfikuje i w sumie sprawę rozwiązujemy wspólnie na
    zasadzie "burzy mózgów". Specjaliści twierdzą, że to jedno z lepszych
    rozwiązań.

    Ale ja biorę pod uwagę, że mogę się lub ktoś inny mylić i nigdy nikomu nie
    piszę, że jest głupi. Ty zaś takiej słabości u nikogo nie dopuszczasz, a
    co więcej wychodzisz z założenia, że zawsze masz rację. Moim zdaniem po
    prostu wszystko można powiedzieć, tylko trzeba zachować odpowiednią formę.
    Jak to ktoś tu niedawno napisał i mi się bardzo spodobało, można uprzejmie
    w formie i obraźliwie w treści to ująć. Możesz nawet napisać, ze jestem
    głupi, ale o ile to uczynisz w odpowiedniej formie, to przełknę tę gorzką
    pigułkę i tyle. Ty zaś niestety po prostu urządzasz pyskówki, jak dziecko
    w piaskownicy, gdy ktoś powie, ze jego mama jest brzydka. A może
    faktycznie jest brzydka? W konsekwencji prowadzi to do tego, że jak nawet
    podniesiesz czasem konstruktywny argument, to i tak nikt na to nie zwróci
    uwagi, bo ciężko go wyłowić z inwektyw.

    Przejrzyj grupę do tyłu i zobacz ile kontrowersyjnych wypowiedzi się tu
    pojawiło. Ile razy ten czy inny użytkownik to sprostował i jakoś nikt z
    tego tytułu nikogo błotem nie obrzucał. Może warto się na chwilę nad tym
    zastanowić!

  • 43. Data: 2004-02-15 18:48:31
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    [ciach wszystko - nawet to istotne...]

> [...]
    > pojawiło. Ile razy ten czy inny użytkownik to sprostował i jakoś nikt z
    > tego tytułu nikogo błotem nie obrzucał. Może warto się na chwilę nad tym

    Panie Robercie...
    Własnie za to jest Pan autorytetem...
    Przynajmniej dla mnie...
    --