  • 1. Data: 2004-02-07 22:53:35
    Temat: Wymiana dowodu osobistego a meldunek
    Od: "P N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy moze mnie ktos oswiecic w sprawie wymiany dowodów osobistych.Mam zamiar
    zameldowac sie na pobyt stały w nowym miejscu zamieszkania.I teraz
    pytanko:czy to prawda ze zmieniając meldunek mam obowiązek wyrobic sobie nowy
    dowód?Chyba wymiana dotyczy dowodów wydanych przed 1973 rokiem a meldunek tu
    chyba nie ma nic do rzeczy.
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-02-07 23:04:21
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego a meldunek
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik P N napisał:

> [...]
    > dowód?Chyba wymiana dotyczy dowodów wydanych przed 1973 rokiem a meldunek tu
    Tak, masz obowiazek wymiany dowodu. Kiedy zmieniaja sie dane w dowodzie,
    to musisz o tym powiadomic UM. A po zmianie dowodu masz 30 dni na
    powiadomienie US.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 3. Data: 2004-02-08 15:09:22
    Od: d...@o...pl

    > czy to prawda ze zmieniając meldunek mam obowiązek wyrobic sobie nowy
    > dowód?

    Niestety to prawda- bylam kilka dni temu w Urzędzie - obecnie wszelkie zmnaiy
    w dowodzie wiązą sie z jego wymianą na nowy.Nie wklepia Ci pieczatki do starego.
    Pozdr.Ol