  • 1. Data: 2004-02-08 07:50:28
    Temat: Jak popędzić Sąd Pracy?
    Od: "Adam Horak" <h...@s...wp.pl>

    Witam!

    Założyłem sprawę w sierpniu, piersza rozprawa była w październiku na której
    dostałem tylko do ręki powództwo wzajemne które w ciągu 2 tygodni odparłem
    pismem z nawiązką. Do dnia dzisijszego pracodawca nie wpłacił za pozew a
    miał na to niby tydzien czasu. Sąd do tej pory nic nie robi... nie odrzucił
    powództwa wzajemnego, nie wyznaczył terminu ..
    Co można napisać, zrobić żeby to przyspieszyć? Zależy mi na czasie bo wiszą
    mi pare łądnych tysięcy.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-08 17:41:48
    Temat: Re: Jak popędzić Sąd Pracy?
    Od: " " <p...@g...pl>

    niedługo będzie można wnieść skargę do sądu wyższej nstancji, za opieszałość.
    Teraz można np. skierowac skargę do prezesa sądu. Jednak sądy rejonowe
    funkcjonują podobnie w całym kraju. Rozpatrywanie zwykłych sptraw trwa kilka
    miesięcy, a tych "niewygodnych" nawet kilka lat.

  • 3. Data: 2004-02-09 16:41:20
    Od: "Astario" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > powództwa wzajemnego, nie wyznaczył terminu ..
    > Co można napisać, zrobić żeby to przyspieszyć? Zależy mi na czasie bo wiszą

    W Warszawie, jeśli ktoś złożył odwołanie w sądzie pracy w połowie ub.r., to ma
    termin pierwszej rozprawy na luty-marzec 2004r. czyli 8-9 miesięcy oczekiwania.
    No i informację o terminie rozprawy przysyłali po 4-5 miesiącach - jak ktoś
    chciał wiedzieć wczesniej, trzeba było się własnonożnie pofatygować.
    A dla składających odwołania jesienią pewnie było już dłużej.

    Pozdrawiam

    Astario