  • 31. Data: 2004-02-14 08:38:26
    Temat: Re: Ciąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek"
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości
    news:c0j5oj$65e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jezeli wlasciciel terenu nie zabronil wjezdzania, a wrecz
    > je umozliwil zostawiajac otwarta brame to odpowiada za szkody
    > spowodowane niewlasciwym przygotowaniem terenu.
    > Jazda nie byla zabroniona,

    W tym miejscu była zabroniona jak oznajmia pismo administratora terenu.
    Gdybyś walnął w ścianę budynku też miałbyś pretensję o jej nieoznakowanie??

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2004-02-14 08:53:04
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Obaliłem bo nikt nie podparł;))

    Uff... EOT Please...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 33. Data: 2004-02-14 11:12:33
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
> [...]
    >
    > W tym miejscu była zabroniona jak oznajmia pismo administratora
    > terenu. Gdybyś walnął w ścianę budynku też miałbyś pretensję o jej

    Pismo _po fakcie_ to moze nawet oznajmiac, ze to byla ziemia swieta
    i jazda niekoszernym samochodem powoduje jego uszkodzenia.
    Jezeli wjazd/brama nie byla oznakowana zakazem wjazdu to jazda byla
    dozwolona. W ruchu ladowym obowiazuja znaki a nie pisma.

    Jak tam w petli trolusiu ?

    Marek

  • 34. Data: 2004-02-14 11:35:23
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

> [...]
    > Jezeli wjazd/brama nie byla oznakowana zakazem wjazdu to jazda byla
    > dozwolona. W ruchu ladowym obowiazuja znaki a nie pisma.

    A co z walnieciem w ścianę głupolku? Musi być oznakowana "w ruchu lądowym ,
    wodnym i powietrznym" ? ;)))
    Nie wiesz o czym piszesz głuptasie.
    EOT

  • 35. Data: 2004-02-14 11:53:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A co z walnieciem w ścianę głupolku? Musi być oznakowana "w ruchu
    lądowym ,
    > wodnym i powietrznym" ? ;)))
    > Nie wiesz o czym piszesz głuptasie.

    W przeciwieństwie do małych słupków ściana jest zazwyczaj widoczna. Jak
    jest mało widoczna z jakiś względów, to się ją maluje w pasy ostrzegawcze.

  • 36. Data: 2004-02-14 15:22:28
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    Tak własnie jest... Brak znaków, brama otwarta, nawet strażnik nie sprawdza,
    kto wjeżdża...

    Też tak sądzę...

    Nie była zabroniona - opis powyżej...

    Tłumaczenia winnego...

    O Rany...
    Faktycznie... W ścianę się wjeżdża tak samo jak w otwartą bramę...
    Zabijcie tego Trolla...

    > Pismo _po fakcie_ [...]
    > [...] W ruchu ladowym obowiazuja znaki a nie pisma.

    Ja także tak to interpretuję...
    Administrator terenu tłumaczy się lub powiedzmy "broni się" jak może...
    Oni już czują "pismo nosem", wiedzą, że zawinnili, o czym świadczy chociażby
    fakt demontazu przedmiotowego słupka...
    I zgadzam się z Tobą Marek, że Leszek troluje, jak tylko może i zaprzecza
    sam sobie...

  • 37. Data: 2004-02-14 16:23:11
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > O Rany...
    > Faktycznie... W ścianę się wjeżdża tak samo jak w otwartą bramę...
    > Zabijcie tego Trolla...

    Jeśli trolem wg. ciebie jest ktoś mający inne zdanie to...nie bierz się za
    dyskusje bo do nich nie dorosłeś.

  • 38. Data: 2004-02-14 16:42:36
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Jeśli trolem wg. ciebie jest ktoś mający inne zdanie to...nie bierz się za
    > dyskusje bo do nich nie dorosłeś.

    Po pierwsze: Ubliżasz mi...
    Po drugie: To nie tylko moje zdanie...
    Po trzecie: Fakty świadczą same za siebie...
    Po czwarte: Sam zaproponowałeś EOT i się do tego nie stosujesz...
    I kto tu nie dorósł...

    Trollom mówię PLONK...

  • 39. Data: 2004-02-14 17:44:29
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > W przeciwieństwie do małych słupków ściana jest zazwyczaj widoczna. Jak
    > jest mało widoczna z jakiś względów, to się ją maluje w pasy ostrzegawcze.

    To prawda Panie Robercie...
    Podróżuję po kraju autem... W niewielkich miasteczkach zauważyłem takie
    "cudeńka" i dziwiłem się, po co ludzie tak domy malują... (te wystające
    rogiem w ulicę...)
    Teraz juz wiem...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...
    analogicznie: Nie "masz" Microsoft-a, tylko Windows...]

    PS. Leszku - Tobie i tak nie odpowiem... Więc się nie wysilaj...

  • 40. Data: 2004-02-14 17:47:40
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Dziękuję Wam za pomoc.
    > Przypomnę sprawę: wątek z dnia 4.12.2003r.

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&frame=right&th=5b24d14f34b9c9b6&seekm=bqpe59%248
    qf%241%40inews.gazeta.pl#link1
    > Jesli ktos chciałby zapoznać się z fotografiami, to obecnie zamieszczone

    > w ponizej podanej lokalizacji:
    > http://www.pccom.info/private/auto.htm
    >
    > Głównie wykorzystałem rady Pana Roberta Tomasika.
    > Złożyłem pismo i otrzymałem odpowiedź:
    > http://www.pccom.info/private/pisma.htm

    Zawartość wycofana z serwera...
    Dziękuję za pomoc Panu Robertowi Tomasikowi....