  • 1. Data: 2004-02-08 01:10:01
    Temat: Pracodawca a wojsko
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Czy obecnie firmy maja obowiazek przekazywac do WKU momen zatrudnienia i
    ustania zatrudnienia? Kiedys cos takiego bylo, ale teraz naszly mnie
    watpliwosci jak przeczytalem gdzies jakie dane firma o pracowniku ma prawo
    przechowywac - o danych do WKU nie bylo ani slowa, uppps

  • 2. Data: 2004-02-08 01:26:58
    Temat: Re: Pracodawca a wojsko
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Może tu coś znajdziesz. Mnie nie chce się czytać.
    http://www.senat.gov.pl/K4/DOK/DR/600/616.htm

  • 3. Data: 2004-02-08 20:33:13
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    >Może tu coś znajdziesz. Mnie nie chce się czytać.
    >http://www.senat.gov.pl/K4/DOK/DR/600/616.htm

    uwielbiam czytac takie rzeczy ;)) niestety nic nie znalazlem

    stad ponawiam pytanko