  • 1. Data: 2002-05-19 09:47:27
    Temat: CZy mozna rozsylac oferty na maila??
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    CZy mozna za pomoca netu rozsylac oferty na adresy mailowe podane przy
    stronach WWW ( lub) z wyszukiwarki ogolnie dostepnej w internecie??? Czy
    osoba lub instytucja otzryma ode mnie maila z oferta moze pozwac mnie w
    jakikolwiek sposob do sadu i żadac satysfakcji. Jakie sa uregulowania prawne
    w tej kwestii ?

  • 2. Data: 2002-05-21 06:23:45
    Temat: Re: CZy mozna rozsylac oferty na maila??
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    MEKU wrote:

> [...]
    > jakikolwiek sposob do sadu i żadac satysfakcji. Jakie sa uregulowania prawne

    Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, ze ma tu zastosowanie Ustawa o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2.03.2000 (Dz. U. 22 poz.
    271), art. 6 ust. 3:

    "Posłużenie się wizjofonem, telefaksem, pocztą elektroniczną,
    automatycznym urządzeniem wywołującym i telefonem w celu złożenia
    propozycji zawarcia umowy może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą
    konsumenta."

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej