  • 1. Data: 2002-05-19 09:49:30
    Temat: Prawo pierwokupu przez sasiada
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Obilo mi sie o uszy ze istnieje cos takiego
    jak prawo pierwokupu nieruchomosci
    przez sasiada
    Czy sie myle czy faktycznie tak jest ?
    Gdzie szukac tego prawa ?
    Tomasz Bednarz

  • 2. Data: 2002-05-19 11:56:27
    Temat: Re: Prawo pierwokupu przez sasiada
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obilo mi sie o uszy ze istnieje cos takiego
> [...]

    tochyba Cisię tak obiło ;-)

  • 3. Data: 2002-05-19 21:36:20
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    > tochyba Cisię tak obiło ;-)

    chyba czy na 100% ?
    jestes prawnikiem ?

    TB

  • 4. Data: 2002-05-20 05:38:31
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > chyba czy na 100% ?
    > jestes prawnikiem ?

    Stary - na 100% nie ma czegos takiego. Przynajmniej nie wynika z przepisów
    ogólnie obowiązującego prawa.

    Depi.

  • 5. Data: 2002-05-20 19:13:05
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    > chyba czy na 100% ?
    > jestes prawnikiem ?

    witam
    a co przecież widać, słychać i...... ;-)
    a skoro się mnie pytasz, to czy ty jesteś prawnikiem]
    chyba nie o byś takich pytań nie zadawał
    pozdrawiam
    wyluzuj się świat jest przed tobą ;-)
    chyba że jesteś sąsiadem (bo Ci prawo pierwokupu nie przysługuje)