  • 1. Data: 2002-05-19 09:01:54
    Temat: Zameldowanie
    Od: "Adamsoft" <a...@N...net>

    Witam szanownych grupowiczow,
    czy majac zameldowanie na stale, wlasciciel mieszkania moze nakazac mi
    wracac do domu przed 22:00? Mam z jego strony grozby, ze jezeli bede wracal
    w nocy lub nad ranem, to zostawi klucz w zamku i nie pozwoli mi sie dostac
    do domu. Czy moge wtedy wezwac policje, zeby otworzyli mi drzwi, czy mam
    spac na wycieraczce, czy moge sie podeprzec jakims paragrafem?
    Dziekuje za pomoc
    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-05-19 12:50:32
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamsoft" <a...@N...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > do domu. Czy moge wtedy wezwac policje, zeby otworzyli mi drzwi, czy mam
    > spac na wycieraczce, czy moge sie podeprzec jakims paragrafem?

    To zależy, pod jakim tytułem i _gdzie dokładnie_ zamieszkujesz. Rozumiem, że
    wynajmujesz część mieszkania? Jeśli to jest tylko umowa, to powinno być w
    niej ustalone. Jeśli nie, to może Ci wypowiedzieć, jeśli naruszasz zasady
    czy cośtam mu się nie podoba. Ale póki umowa jest ważna, to nie może
    uniemożliwić korzystania. Tak ja to widze.

    Depi.

  • 3. Data: 2002-05-19 16:14:28
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Adamsoft" <a...@N...net> napisał:

    >czy majac zameldowanie na stale, wlasciciel mieszkania moze nakazac mi
    >wracac do domu przed 22:00?
    Nie moze.

    >nie pozwoli mi sie dostac do domu.
    Jesli jestes tam zameldowany na stale, to masz prawo w lokalu
    przebywac (utrudnianie ci wejscia do niego jest IMHO wykroczeniem)

    >Czy moge wtedy wezwac policje, zeby otworzyli mi drzwi,
    Tak.

    >czy moge sie podeprzec jakims paragrafem?
    Wpisem w dowodzie osobistym (tu mieszkasz, tu jestes zameldowany)

    Artur Golański

  • 4. Data: 2002-05-19 19:40:19
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Adamsoft" <a...@N...net> wrote in message
> [...]
    > do domu. Czy moge wtedy wezwac policje, zeby otworzyli mi drzwi, czy mam
    > spac na wycieraczce, czy moge sie podeprzec jakims paragrafem?
    Mariusz, posluchaj ojca i wracaj do domu przed 22-ga.

    Walker

  • 5. Data: 2002-05-21 05:45:00
    Od: <u...@p...onet.pl>

    > Jesli jestes tam zameldowany na stale, to masz prawo w lokalu
    > przebywac (utrudnianie ci wejscia do niego jest IMHO wykroczeniem)
    A jeśli jest zameldowany czasowo to coś zmienia?
    WW

  • 6. Data: 2002-05-21 19:34:35
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    <u...@p...onet.pl> napisał:

    > A jeśli jest zameldowany czasowo to coś zmienia?
    Warunkiem zameldowanie na stale jest z dostarczeniem potwierdzenia (od
    wlasciciela lokalu) prawa do przebywania w nim. I tu jest roznica :-)

    Artur Golański

  • 7. Data: 2002-05-21 20:29:51
    Od: "Szymon Kobyłt" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Obserwator z ramienia <o...@h...com> napisał(a):

    > "Adamsoft" <a...@N...net> wrote in message
    > wracal
    > Mariusz, posluchaj ojca i wracaj do domu przed 22-ga.
    >
    > Walker

    :-))))))))))))))) pozdriawliaju oberwatora z ramienia...czy cala godnosc
    obserwator z ramienia wysuniety jako czlonek na czolo ? ;-) pozdrawiam
    serdecznie

  • 8. Data: 2002-05-22 10:15:26
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Szymon Kobyłt" <m...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > :-))))))))))))))) pozdriawliaju oberwatora z ramienia...czy cala godnosc
    > obserwator z ramienia wysuniety jako czlonek na czolo ? ;-)
    Nie znam cie dobry czlowieku wiec twoje pozdrowienia lataja mi obojetnym
    bykiem.
    Ale jesli juz musisz mnie pozdrowic to nie czyn tego w stanie wskazujacym...

    Walker