  • 1. Data: 2002-05-19 09:23:49
    Temat: halas - bardzo PILNE, bardzo prosze o poradę!!!
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    Kochani!
    BARDZO< BARDZO PROSZE O PORADE.
    Mam pewien problem, a mianowicie to ze moja zona pracuje w miejscu o takim
    halasie ze ludziom az rzygac sie chce, powoduja ostatnio wypadki na drogach
    itp.. naprawde powazna sprawa. Wiem co nieco o szkodliwosci halasu, bo takie
    cos znalezc dla mnie to nie jest problem, niemniej jezeli chodzi o akty
    prawne to po prostu padam, bo... jestem w tym ciemny, nie potrafie
    wyszukiwac. Bylem na stronach sejmu, ale gubiue sie w masie rozaporzadzen,
    ustaw itp... nawet nie specjalnie rozrozniam waznosci poszczegolnych aktow
    prawnych.

    A wiec potrzebuje tekstow ustaw, badz odnosnikow do nich dotyczacych norm
    halasu w pracy, czyms czym mozna pokluc pracodawce w oczy itp...
    Jakies przepisy wykonawcze...
    a druga sprawa.. wiem ze w pomieszczeniach biurowych natezenie halasu moze
    byc 55 dB, albowiem musza sie skupic w pracy.. w innych miejscach nie.. jak
    to jest z laboratoriami CHEMICZNYMI? przeciez jak sie zona nie skupi to mize
    polaczyc kilka co ciekawszych elementow, jak chocby kwas siarkowy i zelazo
    obok palnika.. czy to tez nie jest miejsce o szczegolnym przeznaczeniu? tam
    tez trzeba sie skupic.. zwalszcza jak sie analizy robi...

    Łukasz