  • 31. Data: 2007-12-12 11:09:32
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:fjof15$m6u$1@news.onet.pl...

    >jak SM wypisała (nie u nas wprawdzie, ale na osielu obok) mandacik pewnej
    >pani której ratlerek trzasnął kupę na trwaniku z taką tabliczką.

    Jak sadze raczej za to ze trzasnal kupe i ona nie posprzatala, niz ze
    trzasnal na tym konkretnym trawniku. Pytam bo napisales w pierwszym poscie
    "czy zwalenie kupy na moim trawniku " wiec ciekawi mnie owo twoje prawo
    wlasnosci do tego trawnika. Przed moim oknem jest chodnik. Mozna powiedziec
    ze "moj". Zastanawiam sie czy moge umiescic tam tabliczke o zakazie
    prowadzenia psow po owym chodniku - bo np szczaja na elewacje budynku.
    "Mojego" oczywiscie:)

    HaNkA

  • 32. Data: 2007-12-12 11:16:21
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > Dzięki i pozdrawiam :)

    pozwolilem sobie zrobic notatke na ten temat u siebie na blogu ;] rewelacja

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 33. Data: 2007-12-12 11:17:02
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    winszuję obywatelskiej postawy, bardzo budujące:)

  • 34. Data: 2007-12-12 11:17:35
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Noel <t...@g...pll-l>

    Użytkownik derwisz75 napisał:

    > proszę o linka do filmika !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=etUq95XKGiw

    Na razie tylko reakcja na smsa rano.

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 35. Data: 2007-12-12 11:19:01
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Piotr Archie Połoczański" <archie@_fuckspam_wikings.pl> napisał
    w wiadomości news:fjof7j$ncj$1@serwer.infinity.net.pl...

    > do niej? Zwrociles cos co jej po prostu upadlo... kropka

    I nawet nie zażądał znaleźnego. Altruityczny postępek :)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 36. Data: 2007-12-12 11:34:45
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > Jak wiec sens stawiac tabliczki?:) Swoja droga ciekawa jestem czy tak samo
    > bys sie zachowal, gdybym na miejscu tej kobiety byl dres z pitbulem:)

    Ja np na taka okazje mam marker paintballowy, ktory z ukrycia nie musi nikogo
    pytac czy jest dresem, garniturem czy kimkolwiek ;]

  • 37. Data: 2007-12-12 11:34:58
    Od: "Player" <p...@n...pl>

    > Przepraszam za cross-posta.
    > Dzisiaj na trawniku naszej wspólnoty mieszkaniowej jedna pani z bloku na
    > przeciwko "wyprowadziła" pieska - i nie posprzątała. Zwróciłem jej uwagę
    > (są tabliczki - info dot. własności trawnika, tabliczka "zakaz
    > wyprowadzania

    = walka z wiatrakami, szkoda nerwów

    ja walcze z natrętną starszą panią której głownym zadaniem dziennym jest
    chodzenie po smietnikach i zbieranie chlebka a następnie karmienie gołębi,
    nie mam nic przeciwko ale pani sypie to pod moim oknem (parter!) i dalej nie
    miał bym nic przeciwko gdyby nie fakt ze gołębie głupie stworzenia jakoś
    mylą sobie moje okno z niebem (chyba widzą odbicie nieba bo mieszkanie
    narożne w bloku) i z łomotem średnio 2x w miesiącu jakiś gołąb wpada na moją
    szybę.

    Okno starego typu i szyba była juz kilka razy zmieniana, raz spałem sobie
    rano i nagle huk szyba poszła a gołąb leży martwy ja w mieszkaniu mam szkło.
    Teraz wstawiłem grubszą 4mm.

    Wszelkie próby zwracania uwagi i straszenia sądem nic nie dały bo pani
    odpowiada ze robi to od 20lat i juz (ja się wprowadziłem kilka lat temu)

    Skończyło sie na tym ze teraz czekam az kolejna wybita szyba pokaleczy mnie,
    mam przygotowany aparat i zamierzam się procesować, nie wiem tylko z jakiego
    paragrafu :(

    Pozdrawiam z Krakowa, gołębie są fajne ale na Rynku Głównym :)

  • 38. Data: 2007-12-12 11:35:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Aha, i jeszcze pytanko: czemu zawsze znajdzie się ktoś, kto neguje
    > istnienie takiego zakazu?

    Z czystej ciekawosci. Napisales "moj trawnik" wiec zapytalam o twoje prawa
    do niego.

    HaNA

  • 39. Data: 2007-12-12 11:43:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:fjoh0n$s3$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Ja np na taka okazje mam marker paintballowy

    Lol. Cos jednak jest jednak w tym, ze faceci nigdy nie dorastaja:))

    HaNkA

  • 40. Data: 2007-12-12 12:01:08
    Od: "pikus" <q...@y...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wiec sens stawiac tabliczki?:) Swoja droga ciekawa jestem czy tak samo
    > bys sie zachowal, gdybym na miejscu tej kobiety byl dres z pitbulem:)

    A ty co bys zrobila? Dalabys dresowi buziaka za pitbulowa kupke
    na trawniku obok twojej posesji?