  • 51. Data: 2012-04-07 11:04:40
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeszcze mniej prawdopodobne jest że (ja) zacznę handlować złotem.
    > Co to zmienia z p. widzenia przepisów?

    Nic. Opowiadałem na pytanie, czemu uważam, że trzeba mieć nierówno pod
    sufitem, by wierzyć, ze ktoś za darmo wypłaca taką nagrodę.

  • 52. Data: 2012-04-07 11:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 11:04:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Nic. Opowiadałem na pytanie, czemu uważam, że trzeba mieć nierówno pod
    > sufitem, by wierzyć, ze ktoś za darmo wypłaca taką nagrodę.

    Malo to takich ? Urodziny Ery, urodziny plusa, lokata z loteria, Milion w
    rozumie itp ..

    J.

  • 53. Data: 2012-04-07 11:52:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Malo to takich ? Urodziny Ery, urodziny plusa, lokata z loteria, Milion w
    > rozumie itp ..

    I w którejkowliek z tych wymienionych przez Ciebie nagle osoba bez żadnej
    wcześniejszej inicjatywy z jej strony może zostać wylosowana?

  • 54. Data: 2012-04-07 12:31:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 11:52:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > I w którejkowliek z tych wymienionych przez Ciebie nagle osoba bez żadnej
    > wcześniejszej inicjatywy z jej strony może zostać wylosowana?

    Juz nie pamietam tego konkursu - moze wystarczylo wyslac darmowego sms,
    moze tylko doladowac, moze pierwszy ich byl "masz szanse ", moze obywatel
    raz sie skusil, ale nastepne sms to juz tylko naciaganie ...

    Jak na razie niezawisly sad wydal swoja opinie, co prawda nie ma ponoc
    takiej bzdury ktorej by I instancja nie orzekla, ale moze byc ciekawie :-)

    J.

  • 55. Data: 2012-04-07 13:55:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Juz nie pamietam tego konkursu - moze wystarczylo wyslac darmowego sms,
    > moze tylko doladowac, moze pierwszy ich byl "masz szanse ", moze obywatel
    > raz sie skusil, ale nastepne sms to juz tylko naciaganie ...

    Skoro nie pamiętasz, to po co podajesz go za przykład?

    > Jak na razie niezawisly sad wydal swoja opinie, co prawda nie ma ponoc
    > takiej bzdury ktorej by I instancja nie orzekla, ale moze byc ciekawie
    > :-)

    Może po prostu przestaną to badziewie rozsyłać SMS-ami, bo jest
    denerwujące - i na to liczę :-)

  • 56. Data: 2012-04-08 08:45:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Skoro nie pamiętasz, to po co podajesz go za przykład?

    Bo o to właśnie chodzi, że obdarowany SMSem nie pamięta.

    > Może po prostu przestaną to badziewie rozsyłać SMS-ami, bo jest
    > denerwujące - i na to liczę :-)

    Bądź realistą, jakoś kogoś trzeba naciągnąć.