  • 41. Data: 2012-04-06 15:11:38
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jll5fv$139$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co w tym takiego, że nie można uwierzyć mając równo pod sufitem ?

    MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

  • 42. Data: 2012-04-06 15:38:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał
    >
    > MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

    Z kieszeni obiecujacego, skadżeby indziej.
    Zabronione nie jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2012-04-06 19:01:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z kieszeni obiecujacego, skadżeby indziej.
    > Zabronione nie jest.

    Tylko mało prawdopodobne. Znikomo mało.

  • 44. Data: 2012-04-06 20:20:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

    Z podatku, opłaty parkingowej, abonamentu rtv, czego bądź. To nie jest
    specjalnie trudne uwierzyć w wygraną jak się chce wygrać

  • 45. Data: 2012-04-06 20:34:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Jak to brakuje. Przecież na końcu zdania jest znak zapytania.

    Brakuje "czy" by to było pytanie.

  • 46. Data: 2012-04-06 21:27:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.04.2012 20:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Brakuje?

    p. m.

  • 47. Data: 2012-04-06 23:19:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 22:40:52 +0000, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > :)
    > Ale ta wersja narusza art.56 KC

    A jeśli to _jest_ dwa tysiące jednogroszówek, to też łamią prawo?
    :)

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2012-04-06 23:21:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-06 05:42:31 +0000, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> said:

    > Jest to żerowanie na naiwności ludzkiej

    Od kiedy nieuczciwość to naiwność?

    > a głownie na osobach starszych nie

    Że niby starsi są nieuczciwi z definicji?
    ;>

    > przyzwyczajonych do współczesnych technik "marketingowych".

    Staroświecka technika nakazywała nie mijać się z prawdą.
    Więc chybiłeś...

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2012-04-07 08:23:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Tylko mało prawdopodobne. Znikomo mało.

    Jeszcze mniej prawdopodobne jest że (ja) zacznę handlować złotem.
    Co to zmienia z p. widzenia przepisów?

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2012-04-07 08:25:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Jedna strona może argumentowac, że wystarczy poczytać i posłuchać
    publicznych wypowiedzi aby uznac że to drobiazg, druga w zamian
    może stwierdzić że często "chińskie znaczki" (spoza alfabetu)
    zamieniaja się jej w pytajniki więc sadziła iż to miał być
    emotikon ;)
    (i jak zwykle wychodzi że stanie na "doswiadczeniu życiowym" sadu)

    pzdr, Gotfryd