  • 1. Data: 2012-04-03 21:11:13
    Temat: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow
    -sugerujacych.html

    "Jarosław R. domagał się wypłaty nagród w loteriach sms-owych na
    podstawie przesłanych przez organizatora - InternetQ Poland Sp. z o.o. z
    siedzibą w Warszawie - wiadomości tekstowych. Sąd I instancji zasądził
    na rzecz w/w konsumenta kwotę 60 000 zł + zwrot kosztów procesowych."

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2012-04-04 12:05:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012, Liwiusz wrote:

    > http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow
    -sugerujacych.html

    O, trochę spamu ubędzie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-04 12:25:48
    Od: m <m...@g...com>

    -sugerujacych.html

    > O, trochę spamu ubędzie ;)

    A to on jeszcze nie ubył? Mnie przestały przychodzić takie smsy kilka
    miesięcy temu.

    p. m.

  • 4. Data: 2012-04-04 16:09:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    >A to on jeszcze nie ubył? Mnie przestały przychodzić takie smsy kilka
    >miesięcy temu.

    Teraz przychodza inne :-)

    Tym niemniej - bardzo ciekawe.
    Tytul mylny, bo nie wyegzekwowal, tylko jest dwa kroki dalej, jaki
    bedzie koniec to sie pewnie za dwa lata wyjasni.
    Gwoli scislosci - to te sms byly bardzo dwuznaczne, a wrecz
    jednoznaczne
    "Tu Prezydium Komisji nagród. Wypełniamy protokół wydania 20.000 zł.
    Masz szansę"

    No i masz szanse, ktos cos pisal ze wygrales ?

    Z drugiej strony - naprawde sugerowaly wygrana, jesli NSA to podtrzyma
    ... InternetQ Poland to chyba wieksza firma, ale moze zdaza
    zbankrutowac do czasu egzekucji :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-04-04 17:07:10
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "J.F"

    >Teraz przychodza inne :-)

    Ja opierdzieliłem operatora i mam błogi spokój.
    Usiłowali się wykręcać, ale po krótkiej piłce - że mam numer zastrzeżony
    poprosili tylko o kody nadawców.

    pzdr
    olo

  • 6. Data: 2012-04-04 18:33:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    olo wrote:
> [...]
    >>
    > Ja opierdzieliłem operatora i mam błogi spokój.
    > Usiłowali się wykręcać, ale po krótkiej piłce - że mam numer zastrzeżony

    a mi "w pewnej sieci" odmowili zablokowania twierdzac, ze moga
    zablokowac konkretny numer a nie wszystkie.
    Dostali 10 tys maili z konkretnym numerem w kazdym. Pomoglo. :)

  • 7. Data: 2012-04-04 18:36:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-03 21:11, Liwiusz pisze:

    > http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow
    -sugerujacych.html

    Moim zdaniem sąd trochę po bandzie pojechał. No chyba że było coś więcej
    niż w tym artykule jest.

    Przecież w cytowanym sms napisali tylko że ma szansę ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 8. Data: 2012-04-04 18:40:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >więcej niż w tym artykule jest.
    >Przecież w cytowanym sms napisali tylko że ma szansę ;)

    Tych sms bylo chyba ze sto rodzajow, wszystkie takie dwuznaczne ... no
    ale w sumie, skoro dwuznaczne, to czemu sad ma decydowac na korzysc
    jednej ze stron ?
    Szczegolnie prowadzacej dzialalnosc gospodarcza - czyli majaca wiecej
    takich przypadkow i powinni zadbac o niedwuznaczne sformuowania :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-04-04 18:41:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A swoją drogą jakbym miał dostawać 7 sms dziennie (1000 sms w 5
    miesięcy) to bym się wściekł. I jeszcze na nie opowiedział. Cudak.

  • 10. Data: 2012-04-04 18:43:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 16:36:15 +0000, Johnson <j...@n...pl> said:

    > Przecież w cytowanym sms napisali tylko że ma szansę ;)

    "20.000 przygotowane do odbioru! Po raz kolejny prosimy o wysłanie
    pustego sms na XXX, bo system wskazał szczęśliwy numer XXX"

    --
    Bydlę