    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Date: Sat, 7 Apr 2012 12:31:01 +0200

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 11:52:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > I w którejkowliek z tych wymienionych przez Ciebie nagle osoba bez żadnej
    > wcześniejszej inicjatywy z jej strony może zostać wylosowana?

    Juz nie pamietam tego konkursu - moze wystarczylo wyslac darmowego sms,
    moze tylko doladowac, moze pierwszy ich byl "masz szanse ", moze obywatel
    raz sie skusil, ale nastepne sms to juz tylko naciaganie ...

    Jak na razie niezawisly sad wydal swoja opinie, co prawda nie ma ponoc
    takiej bzdury ktorej by I instancja nie orzekla, ale moze byc ciekawie :-)

    J.