  • 1. Data: 2014-04-25 18:14:41
    Temat: Budynek prywatny a flaga na święto
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Stoi sobie budynek prywatny przy ulicy w mieście. Czy właściciel musi
    wywiesić na 1,3 maja flagę polską? Jakie przepisy to normują? Co w przypadku
    braku takiej flagi? Kolega ma lokal usługowy a jest francuzem i nie ma
    zamiaru ani ochoty wieszać polskiej flagi ...

  • 2. Data: 2014-04-25 18:28:13
    Temat: Re: Budynek prywatny a flaga na święto
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-25 18:14, CPL pisze:
> [...]
    > normują? Co w przypadku braku takiej flagi? Kolega ma lokal
    > usługowy a jest francuzem i nie ma zamiaru ani ochoty wieszać

    http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=4B419439
    C5B978057571FE72A7F70D24?id=WDU19800070018&type=3

    Art 7 zawiera katalog podmiotów zobowiązanych.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-04-25 18:34:40
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "CPL" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku braku takiej flagi? Kolega ma lokal usługowy a jest francuzem i
    > nie ma zamiaru ani ochoty wieszać polskiej flagi ...

    Przez kurtuazję, jako gość, powinien. Ale skoro jest niewychowanym
    cudzoziemcem, to ch... mu w nos.
    I kawałek unijnej szmaty w pupę.

    A.

  • 4. Data: 2014-04-27 22:13:21
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 18:14:41 UTC+2 użytkownik CPL napisał:
    > Stoi sobie budynek prywatny przy ulicy w mie�cie. Czy w�a�ciciel musi
    >
    > wywiesiďż˝ na 1,3 maja flagďż˝ polskďż˝? Jakie przepisy to normujďż˝? Co w
    przypadku

    > braku takiej flagi? Kolega ma lokal us�ugowy a jest francuzem i nie ma
    >
    > zamiaru ani ochoty wieszaďż˝ polskiej flagi ...

    Nie ma ochotyy...???
    To niech sie nie zdziwi, jak 14 Lipca bedzie musial polknac trzonek.
    A tyle sie mowilo o wzajemnej tolerancji, wrazliwosci i zdolnosci akomodacji.
    Ta Huj...a obraca wszystko na opak.
    Ja bym tam do zabojada nigdy na "swieze ostrygi" nie poszedl.
    Bo te ostrygi, to byly 3 dni wczesniej swieze - jezeli w ogóle...

  • 5. Data: 2014-04-28 02:55:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.04.2014 18:28, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=4B419439
    C5B978057571FE72A7F70D24?id=WDU19800070018&type=3

    > Art 7 zawiera katalog podmiotów zobowiązanych.

    Swoją droga jaki jest sens sformułowania "zaleca się"? ;)

  • 6. Data: 2014-04-28 13:35:24
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    > http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=4B419439
    C5B978057571FE72A7F70D24?id=WDU19800070018&type=3

    > Art 7 zawiera katalog podmiotów zobowiązanych.

    z polska flaga jeszcze moge zrozumiec, ale czemy wywieszane sa te
    watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

  • 7. Data: 2014-04-28 14:15:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-28 13:35, news pisze:

    > z polska flaga jeszcze moge zrozumiec, ale czemy wywieszane sa te
    > watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

    Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych
    szmatkach?

  • 8. Data: 2014-04-28 14:49:26
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-04-28 14:15, Maciej Bebenek pisze:

    > Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych
    > szmatkach?

    a bialo-zolte szmatki to co w takim razie ? papieska czy watykanska,
    jeden ch...

  • 9. Data: 2014-04-29 00:07:45
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych
    > szmatkach?

    wolisz pewnie czerowne, co?
    a.

  • 10. Data: 2014-04-29 00:53:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-29 00:07, Ajgul pisze:

    > wolisz pewnie czerowne, co?

    Se pan zerknie w źródła, jak wygląda flaga Watykanu/papieska.

    a. jest kwadratowa
    b. paski są pionowe
    c. jest herb
    d. gdyby wisiała odwrócona o 90 stopni, to żółty jest na górze