  • 1. Data: 2014-04-25 15:47:00
    Temat: Zawód przy mandacie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Spotkałem się z tym już wiele razy. Zawsze policja przed zaproponowaniem
    mandatu pyta mnie, jaki jest mój zawód. Ostatnio policjant dopytywał się
    nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich karają łagodniej, chcą w ten
    sposób wybadać zarobki, czy co?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-04-25 16:25:45
    Temat: Re: Zawód przy mandacie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich karają łagodniej, chcą w ten

    Dawniej,m jak były widełki, to chodziło o ustalenie jaka kara będzie
    adekwatna dla Ciebie. Dla jednego 100 zł, to masa kasy, dla drugiego 500
    zł, to jakieś drobne. Teraz dla niektórych wykroczeń są określone kwoty i
    tu sensu pytać o zawód nie ma.

  • 3. Data: 2014-04-25 17:54:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.04.2014 15:47, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich karają łagodniej, chcą w ten

    Mnie się nawet o wykształcenie pytali, zawsze odpowiadam skończyłem
    gimnazjum a zarabiam lepiej od Pana (mina policjanta bezcenna) :P

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-25 18:56:17
    Od: aga74 <a...@N...pl>

    W dniu 2014-04-25 15:47, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich karają łagodniej, chcą w ten

    mnie spytali nawet jesli ja manadatu nie dostałam - przy kolizji nie z
    mojej winy.... może dane statystyczne potrzebują, jak panie w kasach w
    marketach co o kod pocztowy pytają ;)

  • 5. Data: 2014-04-25 19:33:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > policjant dopytywał się nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich
    > karają łagodniej, chcą w ten sposób wybadać zarobki, czy co?

    Zagaduja?
    Badają grunt? Sprawdzaja, czy grzecznie odpowiesz?
    Pewnie wszystko po trochu.

    Jak masz siłe i chcesz wykazac głupote tego pytania to mów, ze puszczasz
    sie za kase...

  • 6. Data: 2014-04-26 22:51:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Wysocki wrote:
> [...]
    > policjant dopytywał się nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich
    > karają łagodniej, chcą w ten sposób wybadać zarobki, czy co?

    zoabczysz jak powiesz że jesteś np lekarzem albo żołnierzem, ba nawet
    pielęgniarką...

    masz spore sznase na łągodne potraktowanie