  • 1. Data: 2014-04-22 14:59:58
    Temat: Mandat, pismo z GITD
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Właśnie dostałem pismo z GITD nt. wykroczenia (przekroczona prędkość)
    Raport z urzadzenia rejestrujacego + oswiadczenie 1/2/3 nt. kto prowadził
    auto.
    Parę miesięcy temu jechałem przez to miasteczko ale nie pamiętam czy to ja
    prowadziłem czy ktoś inny.
    Czy odesłać Oswiadczenie 1 (zapłacić mandat i otrzymać 4 punkty karne) czy
    może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

  • 2. Data: 2014-04-22 15:43:31
    Temat: Re: Mandat, pismo z GITD
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Vikku <B...@w...pl> wrote:

    > Czy odesłać Oswiadczenie 1 (zapłacić mandat i otrzymać 4 punkty karne) czy
    > może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

    http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

    Ja wysłałem to i na razie (już prawie rok) cisza.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2014-04-22 15:44:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Ja wysłałem to i na razie (już prawie rok) cisza.

    Poprawka (sprawdziłem daty) - pół roku. Ale fakt jest faktem.

  • 4. Data: 2014-04-22 16:49:52
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Vikku" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

    Ten sposób podobno działa :
    http://3obieg.pl/start-projektu-anuluj-mandat-czyli-
    systemowa-walka-z-systemem-fotoradarow

    --
    paskuda03

  • 5. Data: 2014-04-22 16:54:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 15:43, Adam Wysocki pisze:

    > http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/
    >
    > Ja wysłałem to i na razie (już prawie rok) cisza.

    Ja (twórca tego) wysłałem takie w dniu w którym to było opublikowane. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-04-22 17:45:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Najnowszy oręż http://3obieg.pl/mandaty/

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-04-22 18:27:06
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja (twórca tego) wysłałem takie w dniu w którym to było opublikowane. :)
    >
    > anacron
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    No to tam jest literówka, mianowicie brakuje jednego słowa w tym zdaniu:

    "Ponieważ nie jestem jedynym jego użytkownikiem (i nie prowadzę ewidencji
    użytkowania) nie jestem w stanie wskazać przez kogo był w momencie zdarzenia.".

    boukun

  • 8. Data: 2014-04-24 09:24:26
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Najnowszy oręż http://3obieg.pl/mandaty/

    Za jedyne 25zł netto...

    Wiwo

  • 9. Data: 2014-04-24 09:51:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.04.2014 09:24, Wiwo pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Za jedyne 25zł netto...

    Podobna dyskusja jest na samochodach... Powtórzę się raz właściwie
    przekleję:

    "Idź do prawnika, aby Ci stworzył taki komplet dokumentów i zapłać
    jakieś 20 razy więcej. Tomek z 3 Obiegu jest prawnikiem, poświęcił swój
    czas, aby dokładnie przejrzeć wszystkie przepisy i co ważniejsze
    zapłacił za stworzenie serwisu..."

    Nie zmienia to faktu, że i my ekipa "Nielegalne Radary do Kosza" jak i
    ludzie związani z "3 Obieg", czy także Certare lub Emil wiele rzeczy
    daliśmy światu za darmo. Tym razem Tomek postanowił inaczej, ale gdybym
    nie zgadzał się z jego decyzją nie wklejałbym linka. Zwyczajnie należy
    mu się (moim skromnym zdaniem).

    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-04-24 15:25:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    anacron napisał(a) :

    > Ja (twórca tego) wysłałem takie w dniu w którym to było opublikowane. :)

    Czy Szanowny Twórca może powiedzieć, co jest na tej stronie takiego,
    co sprawia że obciążenie przeglądarki, a co za tym idzie, procesora
    wzrasta do 100%?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600