  • 1. Data: 2014-04-25 22:05:48
    Temat: koszty wywiadu komorniczego wydziale geodezji
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Na potrzebę zakwalifikowania małej wierzytelności do kosztów uzyskania
    przychodów sporządza się stosowny protokół. W protokole wskazuje się
    potencjalne koszty sądowe i komornicze. Chciałbym w kosztach
    komorniczych wskazać kwotę 25 zł tytułem wywiadu w wydziale geodezji -
    wysokość kwoty uzyskana od komornika. Z pewnych względów muszę/chcę
    wskazać przepisy na podstawie których geodezja nalicza tą opłatę -
    komornik nie był w stanie podać podstawy, mail napisany tydzień temu do
    geodezji bez odpowiedzi. Może grupa pomoże..

    pomożecie ? :)

    pzdr
    K.