  • 31. Data: 2010-03-02 01:27:22
    Temat: Re: Broń gazowa
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-02 00:35, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bez przesady. To nie nun-cza-ku tylko kawałek kija.

    A ja myślałam, że o jakąś pukawkę chodzi.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-03-02 07:23:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A amunicja nie była jakaś przeterminowana?

    nie

    > I czy na pewno była gazowa, a nie np. hukowa?

    napewno, nie pamietam teraz koloru "kapsla" chyba zolty, ale glowy sobie
    uciac nie dam, czuc bylo gaz w powietrzu, poniewaz cala sprawa odbyla sie w
    pomieszczeniu zamknietym, wiec je wietrzylismy, ale jak napisalem, gdyby to
    byl agresor, strzelajacy mialby powazne klopoty

    > A sam zapach tego gazu był bardzo gryzący i drażniący oczy i nos jeszcze
    > jakiś czas po strzale (a była to otwarta przestrzeń).

    bo i sam zapach jest taki, mysle ze sporo zalezy od indywidualne tolerancji
    organizmu, ale te dostepne te10-15 lat temu, byly do bani, oczywiscie mowie
    o takim stezeniu, jakie czlowiek jest w stanie wypsikac, wystrzelic w
    trakcie jakiegos szybkiego zamieszania, a nie oproznienia polowy butli czy
    wystrzeleniu calego magazynka

    mialem kumpla ktory testowal na sobie "spraye", mieszkal na 7 pietrze,
    psikal do windy i zjezdzal na dol, w przypadku cywilnych gazow nigdy nie
    mial problemu ze zjechaniem na parter, jedyny gaz ktory go wygonil juz na 4
    pietrze z windy to byl policyjny bolek

  • 33. Data: 2010-03-02 07:25:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > spore. W wypadku broni gazowej pobliski postrzał "wypala kanał", a
    > ciśnienie gazów działa tak, jakby włożyć petardę w kanał rany
    > postrzałowej. Skutki są bardzo poważne.

    no to chyba z przylozenia, bo jak pisalem z odleglosci 30-50 cm nie zrobil
    wiekszej szkody

  • 34. Data: 2010-03-02 07:26:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Broń palna gazowa przy strzale produkuje efekty akustyczno-świetlne które
    > same mogą czy na zwierzaka czy na ludzkiego napastnika podziałać nawet
    > silniej niż sam czynnik rażący.

    zgadza sie, przy czym z ludzkimi napastnikami bym nie przesadzal, a na psa
    skuteczniejszy bedzie gwizdek ultradzwiekowy, nie kazdy pies boi sie strzalu

  • 35. Data: 2010-03-02 15:18:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:hmhl0k$a1s$1@inews.gazeta.pl...

    > no to chyba z przylozenia, bo jak pisalem z odleglosci 30-50 cm nie
    > zrobil wiekszej szkody

    Nie wiem w jakich warunkach to testowałeś, ale jest to sprzeczne z
    opisanymi w literaturze dot. medycyny sądowej przypadkami.

  • 36. Data: 2010-03-02 15:47:39
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie wiem w jakich warunkach to testowałeś, ale jest to sprzeczne z
    > opisanymi w literaturze dot. medycyny sądowej przypadkami.

    moze po prostu mial zaladowany naboj hukowy - on by zostawil osmolonego
    delikwenta i poparzonego i to z metra z hakiem.

    podejrzewam ze kolega powiedzial koledze ze inny kolega.../..itd:) na
    zasadzie taaaaaaaaaaaakiej ryby:)

  • 37. Data: 2010-03-02 18:35:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:hmjbu6$g3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > moze po prostu mial zaladowany naboj hukowy - on by zostawil osmolonego
    > delikwenta i poparzonego i to z metra z hakiem.

    Nabuj hukowy z pistoletu gazowego z małej odległości zadziała tak samo jak
    gazowy.

  • 38. Data: 2010-03-02 20:33:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 22:44:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pojemnik w kształcie
    > pistoletu może też stać się powodem napaści osoby, która zobaczy, że masz
    > "broń" i będzie chciała ją zdobyć.

    Zwracam uwagę na rozporządzenie zabraniające noszenia broni na wierzchu:
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 3 kwietnia 2000 r.
    w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i
    amunicji.(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2000 r.)

    § 7. Broń palną do ochrony osobistej lub ochrony bezpieczeństwa innych osób
    oraz mienia nosi się w stanie zabezpieczonym, w sposób niewidoczny, w
    kaburze przylegającej do ciała.

    myślę, że dotyczy to także przedmiotów przypominających...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730
    .php
    zakaz wjazdu do lasu kabackiego

  • 39. Data: 2010-03-02 20:40:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 08:26:43 +0100, szerszen napisał(a):

    > zgadza sie, przy czym z ludzkimi napastnikami bym nie przesadzal, a na psa
    > skuteczniejszy bedzie gwizdek ultradzwiekowy, nie kazdy pies boi sie strzalu

    taki gwizdek dmuchany ? czy na baterie ?
    z opowieści wiem, że te na baterie słabo działają na psy, albo pies odporny

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

  • 40. Data: 2010-03-02 21:36:42
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-02 21:33, Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

> [...]
    > kaburze przylegającej do ciała.
    >
    > myślę, że dotyczy to także przedmiotów przypominających...

    Ty jesteś z tych co myślą ?
    To dlaczego uważasz że przepisy dotyczące broni powinny dotyczyć też
    jakiejś zabawki ?
    Jak kupie sobie pistolet na kapiszony lub wodę to powinienem go nosić
    w sposób niewidoczny w kaburze przylegającej do ciała ?