  • 1. Data: 2010-03-01 10:28:54
    Temat: Delegacja odmowa
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Pracodawca wysyla mnie w delegacje dwudniowa. Nie moge pojechac w ta
    delegacje z powodu wyjazdu zony musze zajac sie dzieckiem po poludniu oraz w
    nocy. (w dzien chodzi do przedszkola, wiec moge pojsc do pracy)
    Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
    przepis to reguluje?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2010-03-01 10:31:00
    Temat: Re: Delegacja odmowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr pisze:

    > Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
    > przepis to reguluje?

    Zanim wyciągniesz przepisy - próbowałeś porozmawiać jak człowkiek z
    pracodawcą?

    I czy na pewno nikt inny nie może się dzieckiem zająć? (np. babcia)

  • 3. Data: 2010-03-01 10:42:18
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Zanim wyciągniesz przepisy - próbowałeś porozmawiać jak człowkiek z
    > pracodawcą?

    Jeszcze nie ale przed rozmowa chcialbym wiedziec jaki jest stan prawny w
    tym temacie bo wydaje mi sie ze nie uregolowany.

    > I czy na pewno nikt inny nie może się dzieckiem zająć? (np. babcia)

    Niestety nie moze.

  • 4. Data: 2010-03-01 11:14:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 1 Mar, 11:42, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Jeszcze  nie ale przed rozmowa chcialbym wiedziec jaki jest  stan prawny w
    > tym temacie bo wydaje mi sie ze nie uregolowany.

    Ale chyba znasz swojego pracodawce i wiesz czy jest 'ludzki' czy tez
    nie?
    IMHO moglbys odmowic tylko gdyby Twoje dziecko mialo mniej niz 2 lata.
    W innym przypadku na tak krotka delegacje pracodawca moze Ci wyslac a
    Ty nie bardzo mozesz odmowic.
    Co do urlopu - 'zwyklego' moze Ci nie dac, jak bardzo chcesz, wez na
    zadanie lub opieke na dziecko. Ale wtedy licz sie z tym ze bedziesz na
    'cenzurowanym'. Wiec albo sie dogadaj z pracodawca i wytlumacz mu
    czemu nie mozesz jechac (moze da sie przesunac ten wyjazd?) albo
    sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)

  • 5. Data: 2010-03-01 12:16:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2010 12:14, badzio pisze:
    > albo
    > sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)

    Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-03-01 12:30:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    booooo kobiety maja predyspozycje do opieki nad dziecmi? booo maja instynkt
    macierzynski? boooo...nie wiem:)
    kobiety z zalozenia lubia sie opiekowac dziecmi. obserwuje to ze kobiety
    leca do dzieci jak opilki zelazne do magnesu, a faceci zazwyczaj nie:) wrecz
    zachowuja sie jak identyczny biegun owego magnesu (odpychaja sie):P

    :)

    pogadac z szefem, a jak sie nie uda to pogadac ze znajomymi.

  • 7. Data: 2010-03-01 13:29:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy pisze:

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    Doświadczenie życiowe.

  • 8. Data: 2010-03-01 14:40:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maddy napisal:
    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    Bo jest to funkcja biologiczna? Bo wszedzie w przyrodzie samice
    zajmuja sie mlodymi, a samce sa dla nich zagrozeniem? Bo
    poprawnosc polityczna nigdy nie przesloni sensu biologicznego?
    Bo radykalne feministki wymieraja w pierwszym pokoleniu,
    jak wszystkie nadmierne odchylenia? ;) Bo...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-03-01 14:48:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > Bo radykalne feministki wymieraja w pierwszym pokoleniu,
    > jak wszystkie nadmierne odchylenia? ;) Bo...

    Wszelkie te pseudonaukowe teoryjki wychodzą na światło dzienne w
    czasie obrzydliwego dobrobytu. Jak tylko ludzie czują się zagrożeni,
    wracają do tradycyjnych poglądów.

    Ciekawe czy w Zielonej Górze, gdzie ponoć grasuje gwałciciel, kobieta
    woli iść wieczorem ulicą sama, czy z koleżanką, a może z mężczyzną?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-03-01 15:06:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 1 Mar, 13:16, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    Mea culpa, to byl skrot myslowy, mozna tez poprosic o opieke dziadka,
    wujka, brata, szwagra etc. Tyle ze statystycznie rzecz biorac latwiej
    znalezc chetna opiekunke niz opiekuna.
    Chociaz w ciagu ostatnich kilku m-cy dwukrotnie sie zdarzalo ze moj
    brat przyjezdzal w trybie naglym i zostawal z moja corka, raz sie
    zdarzylo ze z Mala zostal chlopak mojej szwagierki. Ja tez pilnowalem
    wielokrotnie dzieci w rodzinie. Zeby nie bylo ze jestem szowinista ;P