eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Urzad - zmiana zamieszkania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-03-01 09:49:46
    Temat: Urzad - zmiana zamieszkania
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Urzad miejski zostal poinformowany o zmianie adresu zamieszkania przy
    okazji uaktualnia danych adresowych osoby prowadzacej dzialalnosc
    gospodarcza. Nawet przyslal pismo, gdzie potwierdza te zmiane w ramach
    jednego okienka. Jednak z innej komorki tego urzedu przychodza rozne
    pisma na "stary" adres. Osoba, ktorej to dotyczy bywa epizodycznie
    pod starym adresem i zachodzi obawa, ze rozne pisma moga byc
    doreczone, na zasadzie "dwa razy nieodebrane awizo z poczty". Moze
    zapasc decyzja i osoba, ktorej dotyczy nie bedzie miala mozliwosci
    wypowiedzenia sie w sprawie.

    Czy dostarczanie na "stary" adres jest skuteczne?

    Gdyby sie okazalo, ze zapadla urzedowa decyzja, to jak sie nalezy
    odwolac?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1