  • 11. Data: 2010-09-20 11:08:40
    Temat: Re: Bezsens kurierów
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    news:i779mh$ms4$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > niby NTG, ale dyskusje o wyższości PP nad Kurierami pojawiają się tu co
    > jakiś czas, to sobie ponarzekam. Właśnie przyjechał do mnie kurier.
    > Przywiózł paczkę. Ja mam do nadania paczkę kurierem, więc spytałem czy
    > ją weźmie. Nie, nie da się. Muszę zgłosić zapotrzebowanie w centrali,
    > umówić się na wizytę kuriera odbierającego i wtedy nadać. On jest kurier
    > dostarczający tylko.
    >
    > Ciekawa logika....

    Nie, najwyraźniej miałeś pecha.

  • 12. Data: 2010-09-20 11:17:13
    Temat: Re: NTG: Bezsens kurierów
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 20 Wrz, 11:31, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > ją weźmie. Nie, nie da się. Muszę zgłosić zapotrzebowanie w centrali,
    > umówić się na wizytę kuriera odbierającego i wtedy nadać. On jest kurier

    1. Pracownik PP dostarczający przesyłki też ci nie przyjmie listu
    oficjalnie bo nie ma tego w swoim zakresie obowiązków, chyba że, w
    sposób tu opisany jak mu todatkowo zapłacisz sześciopakiem flaszką czy
    jak sie tam umówicie.
    2. Nie pracownik a podwykonawca (prawie wszyscy rozwożący przesyłki
    kurierskie są na własnej DG) firmy kurierskiej też by pewnie to zrobił
    jak być mu dodatkowo zapłacił.
    A racja on jest kurier dostarczajacy tylko bo za to mu płacą i co
    ciekawe płacą mu tyle samo za paczkę 0,5 kg 10,0 kg jak i telefon
    zmówiony gdzie musi sprawdzić dokumenty i bawić się z umową.

  • 13. Data: 2010-09-20 11:29:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:50, Olgierd pisze:

    > A kolejka to pies?

    Zależy o jakiej porze. No ale usługi tanie i porządne, to i
    zapotrzebowanie duże.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-09-20 11:52:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 13:29:33 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Zależy o jakiej porze. No ale usługi tanie i porządne, to i
    > zapotrzebowanie duże.

    No tak, przy takim wnioskowaniu nie mam więcej pytań ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 15. Data: 2010-09-20 12:18:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 13:17, gr pisze:
> [...]
    > oficjalnie bo nie ma tego w swoim zakresie obowiązków, chyba że, w
    > sposób tu opisany jak mu todatkowo zapłacisz sześciopakiem flaszką czy

    No ale PP nie świadczy usług odbioru od klienta, za to świadczy usługi
    punktów PP co 2 ulice, a kilka czynnych także do 20. W przeciwieństwie
    do kuriera, który strzela focha po 17.

    > 2. Nie pracownik a podwykonawca (prawie wszyscy rozwożący przesyłki
    > kurierskie są na własnej DG) firmy kurierskiej też by pewnie to zrobił
    > jak być mu dodatkowo zapłacił.

    A za co mam mu płacić dodatkowo, skoro odbiór ode mnie ma w cenie?
    Wezwałem odbierającego i to z innej firmy, więc sobie sami strzelili w
    stopę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-09-20 12:24:28
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A za co mam mu płacić dodatkowo, skoro odbiór ode mnie ma w cenie?
    > Wezwałem odbierającego i to z innej firmy, więc sobie sami strzelili w
    > stopę.

    A co to za firma spedycyjna, która robi takie problemy?
    Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, by kurier przywożący paczki odmówił
    zabrania przesyłki przeznaczonej do wysłania.
    Wręcz sami pytają, czy przy okazji jest coś do wzięcia (korzystamy z UPS i
    DHL). Dla mnie to, co opisujesz, to czysty nonsens.

  • 17. Data: 2010-09-20 13:11:30
    Temat: Re: NTG: Bezsens kurier?w
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 14:24, Mordzia pisze:
    > "Przemys?aw Adam ?miejek" <n...@s...pl> napisa?

    > A co to za firma spedycyjna, kt?ra robi takie problemy?

    TNT. Był przypadkiem, bo właśnie przywiózł mi paczkę.

    > Wr?cz sami pytaj?, czy przy okazji jest co? do wzi?cia (korzystamy z UPS i
    > DHL). Dla mnie to, co opisujesz, to czysty nonsens.

    Wezwałem DHL ostatecznie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-09-20 14:01:24
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > niby NTG, ale dyskusje o wyższości PP nad Kurierami pojawiają się tu co
    > jakiś czas, to sobie ponarzekam.
    [...]
    > Ciekawa logika....

    Tak, ciekawa ta logika.

  • 19. Data: 2010-09-20 15:29:09
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-20 11:46, Olgierd pisze:

    > Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    > polecony?

    A dlaczego nie?
    Skoro może roznosić reklamy i być "panienką z okienka" Banku Pocztowego...
    Może PP ten pomysł od Ciebie kupi. Spróbuj :)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2010-09-20 17:27:04
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Może PP ten pomysł od Ciebie kupi. Spróbuj :)

    Po co ma kupować, jeśli już go dawno wdrożył w życie.
    Wystarczy podpisać z PP jakąś tam umowę i listonosz przynosząc pocztę
    zabiera ze sobą przesyłki do nadania.
    Oczywiście to ma sens tylko przy dużych "obrotach".

    K.