  • 1. Data: 2010-09-20 09:31:58
    Temat: NTG: Bezsens kurierów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    niby NTG, ale dyskusje o wyższości PP nad Kurierami pojawiają się tu co
    jakiś czas, to sobie ponarzekam. Właśnie przyjechał do mnie kurier.
    Przywiózł paczkę. Ja mam do nadania paczkę kurierem, więc spytałem czy
    ją weźmie. Nie, nie da się. Muszę zgłosić zapotrzebowanie w centrali,
    umówić się na wizytę kuriera odbierającego i wtedy nadać. On jest kurier
    dostarczający tylko.

    Ciekawa logika....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-09-20 09:46:26
    Temat: Re: NTG: Bezsens kurierów
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 11:31:58 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > weźmie. Nie, nie da się. Muszę zgłosić zapotrzebowanie w centrali,
    > umówić się na wizytę kuriera odbierającego i wtedy nadać. On jest kurier

    Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    polecony?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-09-20 09:48:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-20, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    > polecony?

    Ba. I za znaczek zapłaci ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2010-09-20 09:57:08
    Temat: Re: NTG: Bezsens ?
    Od: adams99 <...@...pl>

    W dniu 20.09.2010 11:46, Olgierd pisze:

    > Rozumiem, ?e listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    > polecony?

    Jak listonosz w porządku to tak :) Mój weźmie przesyłkę, dostanie kasę
    na opłaty i za dzień,dwa mam potwierdzenie nadania i resztę
    przyniesioną. Raz w miesiącu dostaje sześciopak i wszyscy zadowoleni :)

  • 5. Data: 2010-09-20 10:23:25
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ciekawa logika....

    Wiesz, to jest prywatna firma. Jak chce dopłacać do interesu, bo nie
    umie sobie dobrze zarządzić, to ich sprawa.
    Mnie zamówiony kurier ostatnio nie chciał wziąć przesyłki krajowej, "bo
    on jest od odbierania tylko przesyłek zagranicznych" (do takiej został
    zamówiony telefonicznie). Chociaż wszystkie przesyłki i tak trafiają do
    lokalnego oddziału kuriera... Nie protestowałem, zamówiłem drugiego
    "krajowego", za chwilę przyjechał :)

    --
    Krzysztof

  • 6. Data: 2010-09-20 10:24:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 11:46, Olgierd pisze:

    > Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    > polecony?

    Nie, ale listonosz nie świadczy usługi odbioru ode mnie, tylko ma
    Punkty PP na terenie miasta, więc w przypadku PP idę sobie na ulicę obok
    i nadaję paczkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-09-20 10:26:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:23, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Wiesz, to jest prywatna firma. Jak chce dopłacać do interesu, bo nie
    > umie sobie dobrze zarządzić, to ich sprawa.

    Wiesz, skasowali 50zł za paczkę, więc z dopłacaniem to średnio.
    Wysłałbym PP za 20zł, ale akurat mi zależało, żeby doszło na jutro do
    serwisu, więc przepłaciłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-09-20 10:32:17
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Wiesz, skasowali 50zł za paczkę, więc z dopłacaniem to średnio.

    Ale jak by odebrali paczkę za pierwszym razem, to nie musieli by ponieść
    kosztów dojazdu drugiego kuriera i zaoszczędzili by ileś tam, złotych. W
    skali kraju i dłuższego przedziału czasu, to już się pewne pieniądze
    robią...

    --
    Krzysztof

  • 9. Data: 2010-09-20 10:44:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:32, Krzysztof Jodłowski pisze:
> [...]
    > kosztów dojazdu drugiego kuriera i zaoszczędzili by ileś tam, złotych. W
    > skali kraju i dłuższego przedziału czasu, to już się pewne pieniądze

    No. I ty za to płacisz :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-09-20 10:50:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:24:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie, ale listonosz nie świadczy usługi odbioru ode mnie, tylko ma
    > Punkty PP na terenie miasta, więc w przypadku PP idę sobie na ulicę obok
    > i nadaję paczkę.

    A kolejka to pies?

    --
    :-) Olgierd