  • 1. Data: 2010-09-19 20:52:16
    Temat: nk a nowy regulamin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czesc
    czy wymog wyrazenia zgody na otrzymywanie informacji reklamowych i
    przetwarzania w celach marketingowych podczas akceptajci nowego regulaminu
    nk jest zgodny z prawem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 2. Data: 2010-09-19 22:04:17
    Temat: Re: nk a nowy regulamin
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl>

    W dniu 2010-09-19 22:52, Budzik pisze:
    > Czesc
    > czy wymog wyrazenia zgody na otrzymywanie informacji reklamowych i
    > przetwarzania w celach marketingowych podczas akceptajci nowego regulaminu
    > nk jest zgodny z prawem?

    A dlaczego miałby nie być? Ten regulamin to cos jakby "umowa". Jeśli się
    nie zgadzasz z nim wystarczy, że przestaniesz korzystać z serwisu i
    tyle. Nie bądź zdziwiony tym, że nk chce jakieś pieniążki zarabiać na
    prowadzeniu serwisu. Toć to normalna firma a nie organizacja charytatywna :)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 3. Data: 2010-09-20 04:55:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@n...zun.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > i tyle. Nie bądź zdziwiony tym, że nk chce jakieś pieniążki zarabiać
    > na prowadzeniu serwisu. Toć to normalna firma a nie organizacja

    obiło mi sie kiedys o uszy, ze np. w przypadku banków jest to niezgodne z
    prawem.
    Dlatego pytam.
    No i smiesznie wylgadały chckboxy ktorych zaznaczenie i tak było
    obowiazkowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 4. Data: 2010-09-20 06:52:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Waldemar Fraś" <w...@n...zun.pl>

> [...]
    > tyle. Nie bądź zdziwiony tym, że nk chce jakieś pieniążki zarabiać na
    > prowadzeniu serwisu. Toć to normalna firma a nie organizacja charytatywna

    To powinna sprzedawać swoją usługę.

  • 5. Data: 2010-09-20 15:39:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > To powinna sprzedawać swoją usługę.

    No i sprzedaje.
    Usluge wyswietlania reklam zainteresowanym podmiotom.
    A Ty myslales, ze za te reklamy to z nieba im sie kasa sypie czy jak?
    Jak sobie zalozysz swoja "Nasza klase" to bedziesz kasowal za rejestracje,
    za dodanie znajomego, za komentarze pod zdjeciami i zbijesz pewnie fortune w
    miesiac. Wlasciciele NK maja jednak inne pomysly na sprzedaz i nic na to juz
    nie poradzisz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-09-20 16:06:58
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-20 00:04, Waldemar Fraś pisze:

    > A dlaczego miałby nie być?

    według Pań z giodo nie jest zgodny (było o tym w którejś z audycji Weissa)
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 7. Data: 2010-09-20 17:43:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kotlecik Mielony* napisał(-a):

    > według Pań z giodo nie jest zgodny (było o tym w którejś z audycji
    > Weissa)

    Jest, nie jest. To się jeszcze okaże. W każdym razie coś musi być na
    rzeczy, bo zgód nie zaakceptowałem, a oni mi nie skasowali konta, tylko
    przy każdym wejściu na stronę molestują mnie wyskakującą prośbą o ich
    akceptację. A ich prawnik to też niezły krętacz. Chcą od użytkowników
    wyciągnąć zgody na handel danymi osobowymi jednocześnie zaklinając się,
    że nikomu i nigdy tych danych nie sprzedadzą. To na jakiego wała im te
    zgody potrzebne?? Czekam na rozwój wypadków zgód nie udzielając :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2010-09-21 07:10:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > No i sprzedaje.
    > Usluge wyswietlania reklam zainteresowanym podmiotom.

    No właśnie. A twierdzą, że jakiś portal społecznościowy mają.

> [...]
    > w miesiac. Wlasciciele NK maja jednak inne pomysly na sprzedaz i nic na to

    Ja nie chcę nic "radzić". Twierdzę tylko, że nie sprzedają swojej usługi
    dostępu do portala społecznościowego przeciętnemu ludzikowi tylko
    powierzchnię teklamową firmom. Było zdaje się o zbieraniu danych osobowych
    niezbędnych do świadczenia usługi...

  • 9. Data: 2010-09-25 11:38:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Big Jack"
> [...]
    > rzeczy, bo zgód nie zaakceptowałem, a oni mi nie skasowali konta,
    > tylko przy każdym wejściu na stronę molestują mnie wyskakującą prośbą

    ja też przez pewien czas nie akceptowałem, aż wreszcie zdecydowanie
    odrzuciłem ich warunki i poleciłem skasować konto.

    Jak teraz spróbowałem się zalogować to NK odpowiedziała, że konto jest
    skasowane, ale może to nie ja skasowałem (może ktoś się podszył) i żebym
    sprawdził swój profil. Nadal siedzi w nim (z tego co mi pokazali)
    nazwisko i data urodzenia. Mam więc konto skasowane, ale pamiętają kto
    to miał - trudno, bank jak rachunek zamyka to też pamieta dane klienta,
    żeby w razie potrzeby wiedzieć do kogo kiedyś dany rachunek należał.
    *** blad ***