  • 291. Data: 2021-03-09 20:23:07
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozebranie do naga przez celnika i zajrzenie do odbytu zapewne też nie jest karą za
    jakieś przewinienie, a zaspokojeniem podobnej
    ciekawości z dupy co przy bezpodstawnym legitymowaniu.

    -----

  • 292. Data: 2021-03-09 21:10:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Czysto matematyczna konstatacja. Wiesz, w jaki sposób najłatwiej złapać
    > lwa na pustyni? Zagadka jest poważna i można ją rozwiazać w oparciu o
    > topologię :-)

    Lwa? Nie wiem. Wiem za to, jak złapać wilka. Na pustyni też ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 293. Data: 2021-03-09 21:46:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 21:10, Zbynek Ltd. pisze:

    > Lwa? Nie wiem. Wiem za to, jak złapać wilka. Na pustyni też ;-)

    Ponieważ złapanie wilka polega na oddzieleniu go od zajmowanej przez nas
    przestrzenią w taki sposób, by nie mógł do nas dojść, to najprościej
    wejść do klatki. Też spełnia to definicję.

    --
    Robert Tomasik

  • 294. Data: 2021-03-09 21:49:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > Czyli mozna obywatela legitymować bez powodu?

    Pytasz o powód, czy podstawę prawną? Bo to dwie zupełnie różne rzeczy.
    Co do zasady przeważnie jakiś powód jest.

    --
    Robert Tomasik

  • 295. Data: 2021-03-09 21:51:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 20:21, ąćęłńóśźż pisze:

    > Gdy nie ma obowiązku noszenia przy sobie dokumentów? Może stań w
    > wejściu do jakiegoś sklepu - ot pobliskiej Biedry czy Żabci - i
    > legitymuj każdego jak leci?

    Bywa, ze i takie działanie miałoby sens. A co do czasu? Nie ma obowiazku
    noszenia dokumentu, ale to wiele w życiu ułatwia. Ale obowiązku nadal
    nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 297. Data: 2021-03-10 04:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pytasz o powód, czy podstawę prawną? Bo to dwie zupełnie różne
    > rzeczy. Co do zasady przeważnie jakiś powód jest.

    W sensie ze kazdemu zle z oczu patrzy?

    Bo to zdaje ty jestes autorem jakze kuriozalnej wypowiedzi ze przy
    legitymowaniu trzeba podac powód, ale niekoniecznie prawdziwy?

    Czy to nie ty kiedys tłumaczyłes ze mozna w plecaku szukac ukradzionego
    roweru?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 296. Data: 2021-03-10 04:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A link gdzie ?

    Serio? www.google.pl -> ilośc zgonów gus
    https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/ludno
    sc/zgony-wedlug-
    tygodni,39,2.html

    > Uff, spada z tych 16222.

    > Zima chyba bywalo wiecej, trend roczny warto by uwzglednic, ale to
    > drobne - a tu jak widac skok 2x.
    >
    > Przy czym na Covid mozna zwalic ledwo polowe tego nadmiaru ... no
    > i ciekawe - druga polowa nadmiaru to niewykryty wirus, czy zapasc
    > sluzby zdrowia ...

    Zapewne i to i to.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 298. Data: 2021-03-10 07:28:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 10-03-2021 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]

    a'propos ciekawych danych, to ministerstwo zdrowia opublikowało raport o
    hospitalizacji za październik 2020
    https://zdrowedane.nfz.gov.pl/course/view.php?id=144
    Co ciekawe: w październiku 2020 zakończyło się 411 tys. hospitalizacji i
    było to o 35% mniej niż w październiku 2019,

    Wiec powtarzanie informacji o przepełnieniu szpitali jest niezasadne, o
    czym mówiłem, ponieważ wiedzę miałem od lekarzy, teraz wychodzi to w
    statystykach. Problemem zatoru nie był brak miejsc, a procedury.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 299. Data: 2021-03-10 10:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >hospitalizacji i było to o 35% mniej niż w październiku 2019,

    >Wiec powtarzanie informacji o przepełnieniu szpitali jest niezasadne,

    Niekoniecznie, bo jeszcze masz czas tej hospitalizacji, skoro podaja
    tylko zakonczone.
    Poza tym to pazdziernik - zgony rozpedzily sie na dobre w listopadzie.

    Jest tez jeszcze mozliwosc, ze pacjentow w pazdzierniku trafilo tyle
    samo ... ale stan byl gorszy, wiec wypuscili w listopadzie ...

    >czym mówiłem, ponieważ wiedzę miałem od lekarzy, teraz wychodzi to w
    >statystykach. Problemem zatoru nie był brak miejsc, a procedury.

    Tam masz informacje, ze najwiecej, 15% to choroby ukladu krazenia ...
    a czy czesci oddzialow/szpitali nie zmienili na "jednoimienne" ?

    Choc z drugiej strony ... jak karetka czeka pod szpitalem, to nie
    jedzie po nastepnego pacjenta, byc moze z zawalem, i ten pacjent moze
    juz nie bedzie hospitalizowany ...

    J.

  • 300. Data: 2021-03-10 10:22:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Pytasz o powód, czy podstawę prawną? Bo to dwie zupełnie różne
    >rzeczy.
    >Co do zasady przeważnie jakiś powód jest.

    Norma do wyrobienia?

    Udzial w legalnej demonstracji pod domem Prezesa ?
    Brak maseczki ... przy braku legalnego wymogu jej noszenia ?

    Choc o legalnosci nie powinienem sie wypowiadac, bo analizy nie
    robilem, ani SSN nie jestem.

    Za to policjant powinien, bo jeszcze go ze sluzby wyp* :-)

    J.