  • 281. Data: 2021-03-09 12:59:55
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > mozna próbować, ale jak nie przyjmie mandatu, rzadko udaje się
    > skazać. Bo to jeszcze musi zgorszyć osoby, które to słyszą itd.
    > Warunków jest więcej, więc jest to mocno naciągane jak widać.

    Zacznijmy od tego ze to musi być publiczne.
    No to chyba prywatna rozmowa sie nie zalicza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 282. Data: 2021-03-09 13:07:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-03-2021 o 19:22, J.F. napisał:

    > [...]

    >jak jestem chory

    Przeziebiony :-)

    >to staram się unikać po prostu kontaktów na czas kontaktów dobrze
    >założyć maseczkę, jeśli już trzeba być w pracy i jest się chorym

    >jak jest się chorym i nie można utrzymac dystansu to lepiej założyć.
    >W innych wypadkach nie ma to sensu.

    A jak jestes niegroznie chory, a podlapiesz wirusa od innych, bo ani
    im ani Tobie nie chcialo sie maseczki zalozyc ? :-)
    Co prawda nie musisz byc chory ...

    nci-z-covid-19-zarazaja-rzadko--who-wycofuje-sie-z-t
    ych-slow-nazywajac-je-nieporozumieniem,artykul,31370
    781.html

    >jak przechodzą bezobjawowo, tzn, że nie chorują tak na prawdę, mają
    >wirusa, tak jak mnóstwo innych wirusów, które są "zablokowane".

    Ale one sa zablokowane tak jakos ogolnie, czy w ich organizmie ?

    Bo kichnie taki ... w kropelkach wirus jest, badanie PCR DNA
    stwierdza.

    >Mogą się uaktywnić w sprzyjających warunkach. Dlatego nie zarażają.

    Hm, a jak przeskoczy taki wirus do innego czlowieka, to nadal jest
    zablokowany, czy wlasnie trafil w sprzyjajace warunki ?

    >Ci co zarażają to tzw "bezobjawowi", czyli coś jak ta Chinka -
    >pacjent 0 w niemczech. Przyleciała z Chin i poszła do lekarza. Nie
    >była jak się okazuje bezobjawową, po prostu maskowała objawy, brała
    >paracetamol. Zresztą na logikę, kto idzie do lekarza, żeby go zbadał
    >dobrze się czując.

    Tylko wiesz - taki "lekko objawowy" to ja jestem stale.
    Do lekarza nie chodze, bo przeciez stale ...

    >jaką ciążę, mamy kobietę i ona może się rozmnożyć, czyli stworzyć
    >nowe elementy, które sa w stanie zakazić kogoś innego, albo nie.
    >Jeśli wirus nie może się namnażać,, to jest niegroźny. Na tym polega
    >infekcja.

    Czyli organizm jakos tam blokuje wirusa, wirusa laboratoryjnie mozna
    stwierdzic, ale zablokowany jest?
    I po przeniesieniu do innej osoby pozostanie zablokowany ?

    >Na poważnie to napisałeś? Umiera się tak samo jak na wszystkie inne
    >przeziębienia, w tym covid.

    No coz, tak to jakos Niemcy/lekarze tlumacza - mamy epidemie grypy,
    potem patrzymy w statystyke zgonow, i sie okazuje, ze w czasie tych
    paru tygodni epidemii zmarlo 30 tys ludzi wiecej niz normalnie.
    Ale tylko jakies sporadyczne przypadki mamy gdzie mozna wprost z grypa
    powiazac, reszta umrze na "zapasc oddechowa" polaczona z zapaleniem
    pluc ...
    Na Covid jednak umieralnosc bywa bardzo wyrazna.

    >Tylko, że nie jest to tak częste, chyba, że jest panika, albo jakiś
    >nieznana przez co źle leczona mutacja

    Grypa? co roku jakas nowa mutacje podobno, a poczatkowe leczenie
    przeciez typowe ...

    > tak? chyba na prawdę czytasz tylko ulotki test PCR to 40%
    > przypadków fałszywie dodatnich i 20% fałszywie ujemnych. Był on
    > stworzony do prowadzenia statystyk i do tego się nadaje, do
    > diagnozowania mniej, chyba, że nie będzie to jedyny test.

    Zaraz - ja sie myle, czy ty sie mylisz?

    Przeciez PCR dawno WHO uznalo jako miarodojana metode wykrywania
    wirusa Covid, wlasnie dlatego, ze bledy najmniejsze.

    Albo przypomnij sobie turniej 4 skoczni - pozytywny test Muranki.
    Powtorzono, i sie okazalo, ze nie ma. Ktorys test sklamal.
    Muranka jakos nie zachorowal, nikt z ekipy nie - wychodzi na to, ze to
    ten pozytywny byl falszywy.
    Zreszta byli tez testowani w kraju przed wyjazdem.

    Ale ... gdyby to mialo byc 40%, to by przeciez tam kilkadziesiat osob
    "zlapali".

    Moze masz na mysli stare testy antygenowe? Tam ponoc jakos tak bylo,
    teraz rzekomo lepsze ...

    >o to chodz, że nie będziesz, równie dobrze możesz rzucić monetą.
    >dlatego raz jeszcze polecam https://m.cda.pl/video/65878790e

    Dlugie, to nie bardzo wiem gdzie sluchac.
    Cos on tam mowi, ze badaja PCR kilka sekwencji, jesli wszystkie sa
    pozytywne, to pr-stwo ze to naprawde Covid-19 rosnie.

    Hm, rok temu Niemcy mieli bardzo duzo wykrytych zakazen i stosunkowo
    niewiele zgonow.
    Moze oni jakos zle testowali ?
    A moze nie tylko PCR, tylko wlasnie tymi kiepskimi testami
    antygenowymi?

    A jak to jest z innymi wirusami - chocby grypy?
    Bo pan tam mowi "skoro wirus atakuje w nosogardzieli, to zrozumiale,
    ze atakuje nerw wechowy".
    Covid "oslabia" wech i smak podobnie jak inne wirusy?

    Bo z doniesien wynika, ze czasem ten ubytek jest bardzo duzy, czego
    sie przy zwyklym przeziebieniu czy grypie nie spotyka.

    Ale ... u Niemcow tez przyszla druga fala, i maja powody do paniki ...

    J.

  • 283. Data: 2021-03-09 13:16:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >Dziwie sie ze ludzie przy takich chorobach zgadzaja sie na teleporade
    >na tym poprzestaja.

    Hm, jak pamietam poprzednie lata ... przychodze do lekarza z "nie wiem
    co, przeziebienie od tygodnia",
    zaglada do gardla, slucha pluca ... a potem recepta ta sama.

    To co mam nie przyjac recepty w trybie teleporady :-)

    Ale moze po prostu nigdy nie mialem zlosliwego przypadku ...

    Natomiast ... mama dwa lata temu, to by sie chyba przekrecila w trybie
    teleporady ...

    J.

  • 284. Data: 2021-03-09 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wiesz - w listopadzie umieralo 2x wiecej ludzi niz normalnie.
    > Nie wiem jak pozniej, bo rzad sie nie chwali ...

    Chwali sie - na stronie GUS masz wszystkie dane.
    Tydzien 40 pol na pol wrzesien pazdziernik.

    T40 8 410
    T41 9 183
    T42 10 227
    T43 12 355
    T44 14 732
    T45 16 222
    T46 15 620
    T47 14 813
    T48 13 593
    T49 12 835
    T50 11 857
    T51 11 494
    T52 11 879
    T53 11 168

    Srednia z ostatnich 10 lat to jakies 7500 tygodniowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 285. Data: 2021-03-09 18:42:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > Czyli mozna obywatela legitymować bez powodu?

    Bez powodu nie można. Znaczy można ale nie wolno. Dlatego powód należy
    podać. Ustawa ani rozporządzenie ponoć nie uściślają że musi być
    prawdziwy...

    --
    Shrek

  • 286. Data: 2021-03-09 18:47:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > Na dobry poczatek, jeżeli uwazasz ze musisz sie dostac do lekarza a ten
    > nie chce cie przyjac to dzwonisz do NFZ.

    Spoko - informuj - minister przedwczoraj odowływał akcję teleporad,
    dzisiaj zamknał planowe przyjęcia i diagnostykę.

    > Mozesz tez zmienic lekarza, mozesz pojechac do szpitala.

    Stray do szpitala to załogi karetek się wbić nie mogą z asystą policji...

    --
    Shrek

  • 287. Data: 2021-03-09 18:54:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie zrozum mnie zle, to jasne ze nie powinno byc spychologii.
    > Ja tylko mowie ze ja bym nie odpuscił.

    No i ten konkretny nie odpuścił. Miał znajomości i je wykorzystał. Jak
    ktoś nie ma ogarniętej rodziny ze znajomościami to chuja zrobi...

    > Pojechał do innego lekarza albo
    > do szpitala.
    > zadzwonił do NFZ ze nie chca mnie przyjac etc.

    No przecież nfz właśnie zamknął służbę zdrowia w reakcji na apel ministra.

    Oświecię cię. Chuja zrobisz pisząc pisma i tłumacząc że masz prawa.
    Wczeniej działało to tak, ze jak dobrałeś współczynnik chamstwa na tyle
    wysoki, żeby się tobą zajęli bo nie moga cię słuchać i na tyle niski
    żeby cię policja nie wyprowadziła to swoje osiągnąłeś. Obecnie policja
    nie jest w stanie wprowadzić załogi pogotowia z klientem na odział, więc
    robienie bydła nie skutkuje, kultularna rozmowa tym bardziej.

    --
    Shrek

  • 288. Data: 2021-03-09 19:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Chwali sie - na stronie GUS masz wszystkie dane.

    A link gdzie ?

    >Tydzien 40 pol na pol wrzesien pazdziernik.
    >T40 8 410
    >T41 9 183
    >T42 10 227
    >T43 12 355
    >T44 14 732
    >T45 16 222
    >T46 15 620
    >T47 14 813
    >T48 13 593
    >T49 12 835
    >T50 11 857
    >T51 11 494
    >T52 11 879
    >T53 11 168

    Uff, spada z tych 16222.

    >Srednia z ostatnich 10 lat to jakies 7500 tygodniowo.

    Zima chyba bywalo wiecej, trend roczny warto by uwzglednic, ale to
    drobne - a tu jak widac skok 2x.

    Przy czym na Covid mozna zwalic ledwo polowe tego nadmiaru ... no i
    ciekawe - druga polowa nadmiaru to niewykryty wirus, czy zapasc sluzby
    zdrowia ...

    J.

  • 289. Data: 2021-03-09 20:19:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla nas też.

    -----

  • 290. Data: 2021-03-09 20:21:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy nie ma obowiązku noszenia przy sobie dokumentów?
    Może stań w wejściu do jakiegoś sklepu - ot pobliskiej Biedry czy Żabci - i legitymuj
    każdego jak leci?

    -----