  • 191. Data: 2021-03-08 11:56:07
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kviat

    > I tu się pewnie zdziwisz, ze dokładnie ta sama, co mordercy seryjnego.

    Nawet nie jestem zdziwiony, że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz.

    Jeszcze raz, powoli, przeczytaj uważnie i się zastanów:
    Jaka jest podstawa legitymowania normalnie zachowującego się człowieka?

    Link do uzasadnienia sądu, że legitymowanie osób biorących udział w
    pokojowym zgromadzeniu jest bezprawne już dostałeś.
    Możesz też zapoznać się z materiałami szkoleniowymi dla policjantów,
    które są dostępne publicznie po wpisaniu odpowiedniego hasła w
    wyszukiwarce google.

    > Legitymowanie nie est karą za jakieś przewinienie.

    Obecnie jest. I to nie za przewinienie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 192. Data: 2021-03-08 11:57:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 11:42, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Ten wirus jakos slabo sie rozpowszechnil w Korei Pd. i w Japonii.
    >
    > W Korei postawiono na intensywne testowanie i izolacje.
    > W Japonii testowano symbolicznie.
    >
    > W obu krajach byl zwyczaj uzywania maseczek przy lekkim przeziebieniu -
    > aby nie zarazac innych ...

    zgadza się, ale wtedy nie jestes "bezobjawowym" po prostu tam ludzie
    chorzy ida do pracy, u nas przyjęło się, że zostawac powinni w domu. I
    tak, osoby chore powinny nosić, jak posiadają jakieś objawy.

    > Co do sensu ... najpierw WHO tez nie chciala powiedziec o skutecznosci
    > maseczek, ale z czasem zaczela je zalecac, a wraz z nia zalecały i rzadu
    > wielu panstw.

    za chwilę znowu widziałem, że nie zalecają, a ostatnio widziałem
    dokument ecdc, gdzie raczej sie jednak nie zaleca (poza szczególnymi
    przypadkami). Noszenie przez osoby zdrowe nie ma sensu, chyba, że są
    narażeni na długi kontakt z osoba chorą, jak np lekarze.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 193. Data: 2021-03-08 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Pewnie tego, że poza specyficznymi przypadkami, jak bycie chorym,
    > albo przebywanie w zamkniętym pomieszczeniu z osobą chorą noszenie
    > maseczki nic nie daje poza uciążliwościami, a wręcz może szkodzić

    Rozumiem ze podwazasz taka czesc matematyki która prawdopodobienstwem
    sie nazywa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 195. Data: 2021-03-08 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem, czy dobre liczenie ... do konca zycia chcesz w masce
    > chodzic?
    > Wszedzie - w tym i w domu ?

    Probowałem to wytłumaczyc ze to jak porownywać samochód z hulajnogą.
    Niby to i to ma koła...

    > A tymczasem Izrael kraj otwiera, a zaszczepil raptem 40% ...

    55%.
    40% obiema dawkami.

    [ciach...]

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 194. Data: 2021-03-08 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Normalnie napisałbym, że to dowód anegdotyczny, więc się nie
    > liczy, gdyby nie to, że w rodzinie miesiąc temu (półtora?) miałem
    > podobny przypadek.

    I co sie stało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 196. Data: 2021-03-08 12:12:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 11:59, Budzik napisał:

    > Rozumiem ze podwazasz taka czesc matematyki która prawdopodobienstwem
    > sie nazywa?

    czemu tak twierdzisz? To że masz p-stwo zajścia jakiegoś zdarzenia równe
    0, nie oznacza, że ono zajść nie może. Jednak właśnie trzeba ważyć te
    prawdopodobieństwa, tak by właśnie sobie nie zaszkodzić. Rządy wielu
    państw stworzyły panike, której skutkiem jest zwiększona ilość
    zachorowań i śmierci właśnie dlatego, że przestano widzieć całościowo
    świat, a widzi się tylko covid - takie "fokusowanie" że tak użyje
    "makaronizmu". Właśnie o tym jest w filmie https://m.cda.pl/video/65878790e

    --
    http://zrzeda.pl

  • 197. Data: 2021-03-08 12:17:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Mar 2021 16:17:57 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie chciało mi sie wstać i przełączyć kanału, więc przypadkowo ostatnio
    > wysłuchałem, ze podobno maseczki dają 90% odporności. I teraz taka
    > konstatacja.
    >
    > Szczepienie daje podobno 50~70 % w zależności od producenta. Maseczka
    > 90% Maseczki mają nosić nadal nawet zaszczepieni. Zauważcie, że maseczka
    > plus szczepienie daje 95~97%. Czyli tak naprawdę szczepionka daje nam
    > 5~7 % przy ryzyku powikłań, nieznanych skutkach ubocznych itd.

    Trzeba jeszcze rozumieć, co się czyta i słyszy.
    W przypadku maseczek chodzi o skuteczność filtrowania aerozoli i dużych
    kropel:
    https://www.medonet.pl/koronawirus,jakie-maseczki-na
    jlepiej-nosic--zeby-chronic-sie-przed-infekcja-koron
    awirusem,artykul,06960478.html

    Wirusy przenoszą się nie tylko drogą kropelkową i nawet najlepsza maska na
    to nie pomoże. Poza tym ja tam wolę się zaszczepić, niż do śmierci chodzić
    w masce.

    Generalnie wali mi, co robią przygłupy, ale w przypadku chorób zakaźnych
    ważna jest odporność grupowa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 198. Data: 2021-03-08 12:21:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Mar 2021 21:38:48 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Teraz są kamery.

    Co z tego, skoro akumulatory notorycznie wyczerpane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 199. Data: 2021-03-08 12:23:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zrozumiałeś: obywatel ma prawo dokonać obywatelskiego zatrzymania.

    W sumie powinniśmy to rozwinąć do prawa obywatela do dokonania obywatelskiego
    zatrzymania funkcjonariusza - czy ustawa wyłącza? ;-)
    Np. funkcjonariusz nie okazuje imiennika, lub nosi komin zamiast maseczki, lub na
    niebieskich stoi pod kebabem.

    -----

  • 200. Data: 2021-03-08 12:25:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyjaśnij nam, kiedy sprawy wzięte wg Ciebie z dupy przekazujesz prokom do dalszego
    postępowania prokuratorskiego, a kiedy nie
    przekazujesz wysyłając do koszalina i co piszesz w odwalających uzasach.

    -----