  • 11. Data: 2019-02-02 20:04:23
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 18:55:07 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co do zasady takie orzeczenia są. U nas w gablocie na ratuszu dość
    > regularnie pojawiają sie wyroki dotyczące prowadzenia pojazdu pod
    > wpływem alkoholu. Przynajmniej pojawiały, bo dość dawno tam nie zaglądałem.

    Robert, naprawdę nie widzisz nic niestosownego w kontaktach z
    antysemickim trolem? Umknęła twojej uwadze jego sygnatura?
    (Zapytałbym mailem ale twój adres meilowy jest do d...)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-02-02 20:30:35
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Robert, naprawdę nie widzisz nic niestosownego w kontaktach z
    > antysemickim trolem? Umknęła twojej uwadze jego sygnatura?
    > [...]

    Ponieważ to nie grupa PRAWO to albo wskaż co konkretnie w tej stopce ma
    być antysemityzmem _karalnym_ albo pisz wprost że ty to uważasz za
    antysemityzm według swojego widzimisie. Dopisanie co ty sądzisz o
    wymienionych w cytacie w stopce _konkretnych_ osobach "nie zaszkodzi".
    Ofiara nie ma prawa głosu o oprawcach jeśli to oprawcy zza biurka?
    Pisanie że Polacy "coś tam" na tych samych zasadach podpada pod antypolonizm?

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2019-02-02 23:00:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-02-19 o 20:30, A. Filip pisze:
> [...]

    JA się z nim nie kontaktuję, tylko pisuję na grupę.

> [...]
    > Ofiara nie ma prawa głosu o oprawcach jeśli to oprawcy zza biurka?
    > Pisanie że Polacy "coś tam" na tych samych zasadach podpada pod antypolonizm?

    Stopka, jak każda inna.Kilka osób próbowało go już przekonywać, że są
    odpowiednie zasady do tych stopek, ale chłop się uparł. Osobiście pisuję
    na grupy z czytnika,który mi wycina te jego "wypociny" automatycznie.
    Mógłbym go wsadzić o KF, ale jakbym chciał wszystkich piszących niezbyt
    mąrze tu wsadzić, to niestety by niewiele zostało. Zećwierć wieku
    zaraziłem się usnetem i tak trwam z przyzwyczajenia, choć naprawdę
    czasem trudno tu merytorycznie dyskutować.

  • 14. Data: 2019-02-02 23:26:00
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zaraziłem się usnetem i tak trwam z przyzwyczajenia, choć naprawdę
    > czasem trudno tu merytorycznie dyskutować.

    Ja korzystam z czytnika który pokazuje wszystkie posty tyle że część
    oznaczoną jako "czytać nie warto". Jak się nie zainteresuje specjalnie
    (zrobię wyjątek) to nie przeczytam. U2 trafił na moją listę "czytać nie
    warto" tyle że za co innego. Kary na tej liście maleją z czasem, jak
    nie dorzucam punktów karnych to w końcu znikają.

    Zanim się przestawiłem na ten czytnik potrafiłem wytrzymać
    na p.s.polityka i p.pregierz góra kilka miesięcy "w jednym ciągu" :-)
    killfile (mordplik) "na wieczność" jako jedyny mechanizm filtrowania to
    jak dla mnie głupota.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-02-03 01:21:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 23:26, A. Flip pisze:
    > U2 trafił na moją listę "czytać nie
    > warto" tyle że za co innego.

    te Flap, nie U2 tylko u2:))))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 16. Data: 2019-02-03 01:25:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Co do zasady takie orzeczenia są. U nas w gablocie na ratuszu dość
    > regularnie pojawiają sie wyroki dotyczące prowadzenia pojazdu pod
    > wpływem alkoholu. Przynajmniej pojawiały, bo dość dawno tam nie zaglądałem.

    sprawdzenia karalności w KRS jest dostępne pod pewnymi rygorami,
    sprawdzenie czy w okolicy nie zamieszkuje pedofil jest dostępne pod
    pewnymi rygorami, jeśli wszelkie wyroki będą dostępne dla każdego w
    gablocie bez żadnych rygorów to na pewno znajdzie się osoba, która się
    zażali na takie publiczne piętnowanie:)

    https://ekrk.ms.gov.pl/ep-web

    https://www.ms.gov.pl/pl/informacje/news,10232,dane-
    najgrozniejszych-pedofilow-i-gwalcicieli-juz.html

  • 17. Data: 2019-02-03 01:41:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 20:30, A. Filip pisze:
    > Ponieważ to nie grupa PRAWO

    jak to nie prawo ? właśnie prawo:)

    oczywiście Jcek będzie pomstował do końca świata i o jeden dzień dłużej
    że ośmieliłem się zacytować wypowiedź generała Skalskiego o pobratymcach
    Jcka, ale prawdy Jcek nie powstrzyma:)

  • 18. Data: 2019-02-03 03:13:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wyroki co do zasady są jawne.

    Nie wiem czy można publikować wyroki*, ale zwracam uwagę, że utwory
    Czesława Niemena są jawne.

    *) skłaniam się, że mozna, vide art. 4 PA z tym, że może w grę wchodzić
    jeszcze ochrona danych osobowych (ale tu akurat mamy firmę).

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-02-03 07:21:23

    To chyba nie ma znaczenia, skoro sądy anonimizując wyroki robią to wobec nazw firm
    oraz ich siedzib ("Spółka ... z siedzibą w Z."), czego trochę nie rozumiem - co jest
    podstawą prawną anonimizacji nazw podmiotów nieosobowych i ich siedzib?

    -----

  • 20. Data: 2019-02-03 07:32:46
    Od: malagon <m...@g...com>

> [...]
    >
    > *) skłaniam się, że mozna, vide art. 4 PA z tym, że może w grę wchodzić
    > jeszcze ochrona danych osobowych (ale tu akurat mamy firmę).

    Nie została oskarżona firma tylko moja osoba