    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Date: Sat, 02 Feb 2019 23:26:00 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > JA się z nim nie kontaktuję, tylko pisuję na grupę.

    > Stopka, jak każda inna.Kilka osób próbowało go już przekonywać, że są
    > odpowiednie zasady do tych stopek, ale chłop się uparł. Osobiście pisuję
    > na grupy z czytnika,który mi wycina te jego "wypociny" automatycznie.
    > Mógłbym go wsadzić o KF, ale jakbym chciał wszystkich piszących niezbyt
    > mąrze tu wsadzić, to niestety by niewiele zostało. Zećwierć wieku
    > zaraziłem się usnetem i tak trwam z przyzwyczajenia, choć naprawdę
    > czasem trudno tu merytorycznie dyskutować.

    Ja korzystam z czytnika który pokazuje wszystkie posty tyle że część
    oznaczoną jako "czytać nie warto". Jak się nie zainteresuje specjalnie
    (zrobię wyjątek) to nie przeczytam. U2 trafił na moją listę "czytać nie
    warto" tyle że za co innego. Kary na tej liście maleją z czasem, jak
    nie dorzucam punktów karnych to w końcu znikają.

    Zanim się przestawiłem na ten czytnik potrafiłem wytrzymać
    na p.s.polityka i p.pregierz góra kilka miesięcy "w jednym ciągu" :-)
    killfile (mordplik) "na wieczność" jako jedyny mechanizm filtrowania to
    jak dla mnie głupota.

    --
    A. Filip