  • 1. Data: 2019-02-02 07:17:50
    Temat: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: malagon <m...@g...com>

    mam taka sprawe, konkurencja umiesciła wyrok nakazowy(nie zdarzyłem sie
    odwolac) na swojej stronie internetowej, przez co teraz jestem
    traktowany jak przetepca
    czy moze tak ? jezeli nie to z jakiego paragrafu go podac
    sad oczywiscie nie wyrazil na to zgody

  • 2. Data: 2019-02-02 07:19:26
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 07:17, malagon pisze:
> [...]
    > traktowany jak przetepca
    > czy moze tak ? jezeli nie to z jakiego paragrafu go podac

    Wyroki co do zasady są jawne.

    Shrek

  • 3. Data: 2019-02-02 07:34:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > traktowany jak przetepca
    > czy moze tak ? jezeli nie to z jakiego paragrafu go podac

    możesz spróbować paragraf z naruszenia dóbr osobistych, jeśli wróg podał
    twoje pełne dane osobowe:)

    https://www.arslege.pl/srodki-ochrony-dobr-osobistyc
    h/k9/a1003/

    Art. 24. środki ochrony dóbr osobistych
    Dz.U.2018.0.1025 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
    § 1. Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem, może
    żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono bezprawne. W
    razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba, która
    dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia
    jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie odpowiedniej
    treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych w kodeksie
    może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub zapłaty
    odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.
    § 2. Jeżeli wskutek naruszenia dobra osobistego została wyrządzona
    szkoda majątkowa, poszkodowany może żądać jej naprawienia na zasadach
    ogólnych.
    § 3. Przepisy powyższe nie uchybiają uprawnieniom przewidzianym w innych
    przepisach, w szczególności w prawie autorskim oraz w prawie wynalazczym.

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-02-02 09:02:10
    Od: "n" <...@...e>

    Ale dane osobowe (umożliwiające identyfikację osoby) raczej nie.

    -----

  • 5. Data: 2019-02-02 14:54:25
    Od: malagon <m...@g...com>

    jest pokazany cały wyrok, moje dane tj imie i nazwisko gdzie bez
    problemu kazdy bedzie wiedział ze to ja

    jest to osoba z konkurencji

    Do shrek:

    Wyroki co do zasady są jawne.

    czyli moge umiescic wyrok na swojej stronie ?

  • 6. Data: 2019-02-02 15:31:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 14:54, malagon pisze:

    > Wyroki co do zasady są jawne.
    >
    > czyli moge umiescic wyrok na swojej stronie ?

    W sumie to rzeczywiście należałoby napisać sprytnie dane osobowe.

    Shrek

  • 7. Data: 2019-02-02 15:58:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 14:54, malagon pisze:
    > Wyroki co do zasady są jawne.
    >
    > czyli moge umiescic wyrok na swojej stronie ?

    bzdura, jeśli imię i nazwisko wystarczy do twojej łatwej identyfikacji,
    to narusza twoje dobra osobiste, myśl chłopie, myślenie nie boli:)

  • 8. Data: 2019-02-02 15:58:53
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > czyli moge umiescic wyrok na swojej stronie ?

    Na prywatnej TAK, na firmowej NIE WIEM.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 9. Data: 2019-02-02 16:09:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 15:58, u2 pisze:

    > bzdura, jeśli imię i nazwisko wystarczy do twojej łatwej identyfikacji,
    > to narusza twoje dobra osobiste, myśl chłopie, myślenie nie boli:)

    i jeszcze jedno, to sąd decyduje, czy wyrok ogłosi publicznie w
    szczególny sposób, w nakazie żaden sąd takiego upublicznienia wyroku nie
    orzeknie:)

  • 10. Data: 2019-02-02 18:55:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-02-19 o 16:09, u2 pisze:

    > i jeszcze jedno, to sąd decyduje, czy wyrok ogłosi publicznie w
    > szczególny sposób, w nakazie żaden sąd takiego upublicznienia wyroku nie
    > orzeknie:)

    Co do zasady takie orzeczenia są. U nas w gablocie na ratuszu dość
    regularnie pojawiają sie wyroki dotyczące prowadzenia pojazdu pod
    wpływem alkoholu. Przynajmniej pojawiały, bo dość dawno tam nie zaglądałem.