  • 91. Data: 2019-02-05 13:32:44
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 09:04, Jcek Macewski pisze:

    > Ooo! Animko! Jak ci się zmieściła w przyciasnej główce skomplikowana
    > koncepcja antysemityzmu?

    bzdura, akurat ortodoksi to gremialnie porządne osoby, w przeciwieństwie
    do ubeka Jcka Macewskiego:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 92. Data: 2019-02-05 13:39:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Ooo! Animko! Jak ci się zmieściła w przyciasnej główce skomplikowana
    > koncepcja antysemityzmu?

    Parę lat Cię na grupach dyskusyjnych nie było, więc ......byłeś w Tworkach?

    --
    animka

  • 93. Data: 2019-02-05 13:43:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 11:25, Olin pisze:

    > Możesz wyjaśnić, dlaczego?

    Co ja na to poradzę, że dostaję odruchu wymiotnego? Jak ta broda jest
    ruda to jeszcze bardziej.

    --
    animka

  • 94. Data: 2019-02-05 14:14:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Żyd,to wyznawca Religii Żydowskiej. Niespecjalnie to kojarzę z
    > jakimkolwiek państwem.

    Masz to jakoś tak dziwnie uwarunkowane, bo dla mnie to pierwszoplanowo
    osoba narodowści / kultury / diaspory żydowskiej. Żyd, w znaczeniu
    religijnym to mogę powiedzieć o kimś kogo widzę modlącego się w
    synagodze. Inaczej skąd mam wiedzieć jakiego jest wyznania?

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2019-02-05 14:26:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > religijnym to mogę powiedzieć o kimś kogo widzę modlącego się w
    > synagodze. Inaczej skąd mam wiedzieć jakiego jest wyznania?

    naród żydoski został wymyślony, pisał o tym pewien profesor z Tel Awiwu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 96. Data: 2019-02-05 14:30:10
    Od: "n" <...@...e>

    Niemcy to ci dobrzy, ci źli to naziści ;-))

    -----

  • 97. Data: 2019-02-05 14:42:56
    Od: "n" <...@...e>

    Wytłumacz to lwom i słoniom.
    Mamuty nie zrozumieją.

    -----

  • 98. Data: 2019-02-05 14:46:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 14:30, n pisze:
    > Niemcy to ci dobrzy, ci źli to naziści ;-))
    >

    > -----

    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=l4of-1efpPw

    Pachną kwiaty, pachnie ziemia,fioletami wieczór gra
    W bramie płacze młody szczeniak,zaraz ktoś mu mleka da
    Do piekarza biegnie panna pantofelki modne ma
    W rynku wrzawa nieustanna czy to ktoś do ślubu gna?

    Wesoły wieczór, wesoły wieczór, jakby w dzień zaręczyn.
    A dookoła, a dookoła sami dobrzy Niemcy.

    Dobry Niemiec z dobrą Niemką dobre dziecko w wózku pcha
    Obłok niebem płynie lekko a ja mam szesnaście lat
    Mama z papą dziś nie wyszli choć pięknieje nieba skłon
    Papa znowu się zamyślił a ja lubię mieszkać w Bonn

    Wesoły wieczór, wesoły wieczór, jakby w dzień zaręczyn
    A dookoła, a dookoła sami dobrzy Niemcy.

    "Dziś wygraliśmy wybory" mówi papa: w prawo patrz.
    "Dziś wygraliśmy wybory" mówi papa; mama w płacz.
    Pachną kwiaty, wieczór świeci, szkoda czasu dziś na łzy.
    Na podwórku wrzeszczą dzieci: "Stary niedźwiedź mocno śpi".

  • 99. Data: 2019-02-05 14:48:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 13:39, Animka pisze:

    > Parę lat Cię na grupach dyskusyjnych nie było, więc ......byłeś w Tworkach?

    Animka też nieregularnie pisuje na usenecie, czyżby para mieszana, w
    sobie zakochana ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 100. Data: 2019-02-05 14:48:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 13:43, Animka pisze:

    > Co ja na to poradzę, że dostaję odruchu wymiotnego? Jak ta broda jest
    > ruda to jeszcze bardziej.

    biedny ten Braun, Grzegorz Braun:)

    --
    George Orwell :