  • 1. Data: 2019-02-01 17:58:29
    Temat: Kaczyński zamiast Hitlera na plakacie w gabinecie prokuratora
    Od: u2 <u...@o...pl>

    to koniec niezależnej prekuratury :

    https://www.stefczyk.info/2019/02/01/kaczynski-zamia
    st-hitlera-na-plakacie-w-gabinecie-prokuratora-jest-
    zarzut-propagowania-faszyzmu/

    Problemy z wydziałem wewnętrznym Prokuratury Krajowej czekają Krzysztofa
    Lisieckiego, poznańskiego prokuratora, w gabinecie którego wisiał
    przerobiony niemiecki plakat propagandowy. W fotomontaż wklejono twarz
    prezesa Prawa i Sprawiedliwości. Jarosław Kaczyński przedstawiony był w
    brunatnej koszuli, a w ręku trzymał sztandar NSDAP.

    Lisiecki był zatrudniony w prokuraturze rejonowej na poznańskim Nowym
    Mieście. Aktualnie został zawieszony w wykonywaniu obowiązków, a jego
    gabinet w siedzibie prokuratury przeszukali śledczy, którzy
    zabezpieczyli do analizy nośniki danych. Wydział spraw wewnętrznych
    Prokuratury Krajowej wszczął śledztwo przeciwko prokuratorowi w kierunku
    propagowania faszyzmu.

    Na oryginalnym nazistowskim plakacie widoczna była swastyka, którą na
    fotomontażu zastąpiło logo Prawa i Sprawiedliwości. Dewizę "Ein Volk,
    ein Reich, ein Führer" (Jeden Naród, jedna Rzesza, jeden Wódz - red.)
    zastąpiono na plakacie tekstem: "Ein Volk, ein PiS, ein Katschor".

    Źródło: Autor:

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-02-01 18:15:19
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-01 o 17:58, u2 pisze:
> [...]
    > ein Reich, ein Führer" (Jeden Naród, jedna Rzesza, jeden Wódz - red.)
    > zastąpiono na plakacie tekstem: "Ein Volk, ein PiS, ein Katschor".

    Ta sprawa jest pięknym dowodem na to, że do PK awansowano po znajomości
    ze Zbyszkiem samych największych prokuratorskich debili.

    Zrobić z tego propagowanie faszyzmu? Nie wiem jakim trzeba być debilem
    żeby na to wpaść, ale jak widać jest to warunek sine qua non aby dostać
    się do Prokuratury Krajowej.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-02-01 19:56:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 18:15, Sonn pisze:
> [...]
    >
    > Zrobić z tego propagowanie faszyzmu? Nie wiem jakim trzeba być debilem
    > żeby na to wpaść, ale jak widać jest to warunek sine qua non aby dostać

    widać, że nie znasz proroków, to normalni ludzie, ale widać ktuś miał
    ciśnienie pod kopułą i zrobił sobie wbrew:)

  • 4. Data: 2019-02-01 20:01:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2019 18:15:19 +0100, Sonn napisał(a):

    > Ta sprawa
    [-]
    Sonn, nie zauważyłeś że nikt temu u2 nie odpowiada? Są po temu powody.
    Napisałbym ci na priv ale nie podałeś adresu mailowego.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-02-01 20:07:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 20:01, Jcek Macewski pisze:

    > [-]
    > Sonn, nie zauważyłeś że nikt temu u2 nie odpowiada? Są po temu powody.
    > Napisałbym ci na priv ale nie podałeś adresu mailowego.

    Jcek się wścieka, niepotrzebnie, zmieniłem sygnaturkę na mniej
    kontrowersyjną:)

  • 6. Data: 2019-02-01 20:23:10
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > [-]
    > Sonn, nie zauważyłeś że nikt temu u2 nie odpowiada? Są po temu powody.
    > Napisałbym ci na priv ale nie podałeś adresu mailowego.

    Sorry nie spojrzałem kto jest autorem. Mea culpa.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-02-01 20:35:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 20:23, Sonn pisze:
    > Sorry nie spojrzałem kto jest autorem. Mea culpa.

    ściemniasz:)