  • 111. Data: 2019-02-05 21:54:18
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 21:37, Kviat pisze:

    > Nie, to nie jest definicja antysemity.

    Słuchaj - ja podpadam pod tą powyższą definicję antysemity, ale mam na
    tyle rozumu, żeby nie uczestniczyć w takich offtopach z dupy
    inspirowanych sygnaturką antysemickiego trola. Jak chcecie to sobie
    podyskutujcie na odpowiednich grupach, zamiast karmić trola, który
    zdechł na innych grupach i przypałętał się tutaj z desperacji.

    Shrek

  • 112. Data: 2019-02-05 22:00:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 21:54, Szrek pisze:
    > Słuchaj - ja podpadam pod tą powyższą definicję antysemity

    bzdura, szrek to typowy usenetowy żyd, on wskazuje antysemitów:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 113. Data: 2019-02-05 22:36:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 21:08:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > W tym, że usiłujesz spropagować ignorowanie jego antysemickiej
    > sygnaturki a uczestniczysz i podsycasz dyskusję nią wywołaną.

    Wiedziałem że z twoją logiką jest coś nie tak. Ale każdy to widzi więc
    nie zadam sobie trudu aby z tobą polemizować.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 114. Data: 2019-02-05 22:41:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 21:54:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jak chcecie to sobie
    > podyskutujcie na odpowiednich grupach, zamiast karmić trola, który
    > zdechł na innych grupach i przypałętał się tutaj z desperacji.

    Wszystko jest OK dopóki nikt mu nie odpowiada. Jak na razie na
    kilkadziesiąt postów doczekał się 3 odpowiedzi i to udzielonych
    przypadkiem. Już skreślił Jasiewicza z sygnaturki a nawet Skalskiego.
    Pomału się adaptuje :) Jak skreśli Orwella, proces wychowawczy dobiegnie
    końca. Wtedy kto zechce będzie mógł z czystym sumieniem sobie z nim
    pogadać choć osobiście nie widziałbym w tym żadnego pożytku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 115. Data: 2019-02-05 23:08:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 22:41, Jcek Macewski pisze:
    > Jak skreśli Orwella, proces wychowawczy dobiegnie
    > końca.

    lol Jcek uważa Orwella za antysemitę:)))))))))))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 116. Data: 2019-02-05 23:09:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 22:36, Jcek Macewski pisze:

    > Wiedziałem że z twoją logiką jest coś nie tak. Ale każdy to widzi więc
    > nie zadam sobie trudu aby z tobą polemizować.

    ano, logiki brak nie tylko u Jcka:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 117. Data: 2019-02-09 19:36:24
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: n...@o...pl

    Sun, 3 Feb 2019 18:32:54 +0100, w <5c5725c6$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > A jak udowodnić, że umieściła na stronie? W każdej chwili mogą usunąć.

    Takie rzeczy poświadcza notariusz.